Hazard Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Ønsker å kjøpe en girkasse. Skal bygge om min 320 og jeg har ikke uttak til triggersensorene. (eller hva de heter) Den skal altså være billig. siden jeg strengttalt ikke trenger kassa. men bare den delen som sitter intil blokka. *se bilde av hvilken type kasse jeg er ute etter* tlf: 47236395 Den posten her skulle liksom ligge i ØK topicen >< kan mod flytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 hva er triggersensorene til?? trodde 320 og 325 kassene var helt like jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazard Skrevet November 28, 2007 Forfatter Share Skrevet November 28, 2007 Det er vel til tenning ? Vet ikke jeg. men det sitter ivertfall to sensorer på automatkassa som jeg fikk med. lagt meg under bilen, å der ser jeg ikke brakketen på bilde Trodde også at kassene skulle være like, men at det skulle sitte to propper i kassa isteden for følere på 320'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 åja, på automat ja:) Så ikke det.. me n manuellkassene er like? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 m20 motorer før 88 har sensorer på girkassen men jeg tror ikke du har løst clutch hus, så du må nokk ha en girkasse der fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå