Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei... Lurer på om noen av dere har erfaring med en nettbutikk som heter www.czt.no ,selger blandt annet bmw styling, har nemmlig bestilt meg framfanger og litt annet "dill" der og betalt på forskudd! dette er no 2mnd siden og eg får ikkje tak i han som driver dette verken på telefon eller mail!:S vannvittig frustrerende... noen andre som har hatt samme problemet med dette firmaet? :shock:

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

pengene er gått ut av konto, eg har fått ein kvittering på mail der det står at bestillingen er mottatt og under behandling.. var i kontakt med han på mail når eg bestillte da, men nå er det ikkje svar og få lengre..:@

Skrevet

useriøst firma ja! bestilte noen deler som jeg ikke ville ha, og sendte de mail, har ikke fått svar ennå, og dette var i august, delene lot jeg bare ligge på posten og de ble sendt i retur... sendte sikkert 6 mailer, men ingen svar... tv2 hjelper deg sier jeg bare... hadde det vært to uker, men to måneder!! jizzez!! krve rabatter, og eller oppreisning!! (nei ikke den skitne typen :-P)

Skrevet

mange takk for info!:D må berre få i orden dette iallefall.. er snakk om deler for nermare 9tusen kr...:S og eg kjører uten frontfanger no pga eg knuste bilen og bestillte då ny hos capri zone..

Skrevet

Du får desverre ikke gjort noe med slike svindlere,de har ingen samvittighet og driter i om de blir anmeldt,politiet gidder heller ikke gjøre noe (egen erfaring)kjøper aldri mer noe på forskudd.

Skrevet

han har vært på tv2 hjelper deg flere ganger han. han skrev til og med på websiden for noen år siden at forbruker rådet hadde kun falske anklager++

Skrevet

bryne tror jeg det er ;-) det står i hvertfall det på sia...

Capri Zone Tuning

Reevegen 34

4340 Bryne

Norway

Kontonummer: 9686.10.07550

Organisasjonsnummer

: 985 407 339

Skrevet

Den holder vel til på Bryne, Widejuggao her inne kjenner sikkert godt til de, ettersom han har brukt mye deler fra de på bilen sin, samt at det er bilde av bilen hans i webshoppen der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...