Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Så lenge det er folk som er villig til å forskuddsbetale, vil det vel også være mange som svindler

Skrevet

Tror ikke han har hatt noe problem med de.. Men så pleier pipa å få en annen lyd når du bruker litt penger hos folk da...

Selv benytter jeg styling-tech og er storfornøyd..

PS: Bsbildeler er C.R.A.P...Protrim er C.R.A.P

Skrevet
Noen som vet hvor sjappa/eier holder til hen i verden da?

EDIT:

Bjørn Andre Skretting

Varabergarmen 11, 4050 Sola

909 74 707

Stemmer dette, så er det jo opp til alle og enhver hva dem vil gjøre med hver sin enkle sak som har med dette RAS****** og gjøre.

Når det drar seg opp mot 10 lapper så er det klart en stor pris for dem fleste og tape.

For min del hadde jeg glatt tapt noen lapper til bare for og få han til og betale tilbake det han skylder.

Ikke ta dette som en direkte oppfordring til og betale for en innkrevning, men heller som en oppmuntring til og gå på med det du selv måtte finne fornuftig.

Ikke mange som liker slike folk.!!.

Skrevet

Styling-Tech er bra - litt trege til tider på bestillingsvarer, men det er vel ikke deres skyld. Har kjøpt en del der selv. Innehaver er forresten en kamerat av meg.

Quality Autoimport - har ikke noe erfaring med de, men de har et godt rykte.

Det er disse to firmaene jeg har hørt mest positivt om. Alternativt så kan du fikse det meste selv også fra utlandet. Noen ganger sparer du noen kr. andre ganger blir det ca samme pris/ litt dyrere, men en løsning som er verdt å sjekke ut. Jevnt over i Norge så er det vel både positive og negative erfaringer med de fleste firmaer som driver mye med bestillingsordrer.

Som nevnt, CZT og Protrim har jeg har fryktelig mye negativt om, og vet ikke om disse pr idag eksisterer som firma...

Skrevet

protrim solgte meg prowerflex foringer til en ikke så værst pris.. Betalte 2000 inkl frakt for alle foringene i bakstillinga..

Desverre fikk jeg noen hylser feil, og da svarte de aldri mer igjen på mail eller telefon.. Tok kontakt med powerflex.no (er vel face motorsport gutta?) og disse sendte meg nye hylser helt dønkandes gratis :D Det var ikke deres problem engang men de løste det fint, selv om jeg til og med ville betale for nye hylser..

Svein Erik Er en ålreit fyr han.. Fikk feriepengene mine i år ;)

• 1 month later...
Skrevet

Sliter forsatt med og få tak i han J**** tullingen, har svart på ein mail nå der det står at delene er komt til landet, men at ting tar tid pga toll etc. Er så forbanna på fyren nå at det er ikkje mye om og gjøre før det blir advokat..

Skrevet

joda, har også hørt dette for lenge siden at det er ett useriøst firma, som tar betalt, men ikke sender ut varer. Ring TV2 hjelper deg! da vil det kanskje hjelpe! 8)

Skrevet

Protrim eksisterer enda de. Men de er ikke særlig flinke til å holde en dialog med kunden. Husker ikke rikitg, men det tok sikkert 4 mnd å få et sett med coilovers derfra i sommer.

De er også veldig vanskelige å få tak i på tlf. Og kan ikke tenke meg at de svarer noe fortere på mail.

Utenom dette gikk handelen derfra greit!

Skrevet
joda, har også hørt dette for lenge siden at det er ett useriøst firma, som tar betalt, men ikke sender ut varer. Ring TV2 hjelper deg! da vil det kanskje hjelpe! 8)

Sendte mail til han i czt om at jeg hadde vert i kontakt med namsfogden om og opprette sak mot han om han ikke fikk avgårde varene, tok ikke mer enn en time før jeg fikk svar tilbake om at di var sendt omgående, fikk pakkesporing og alt på det.. så han ble litt skremt der tydligvis... hah..! men nå er det forhåpentligvis di rette varene som kommer:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...