Ad|oS Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Er vel triks å fjerne reg.nr. på bilder man legger ut uansett. Ikke så vanskelig å finne ut hvor folk bor hvis du ser en fin bil og har reg.nr.
///Mysild Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 jeg har jo st og bor i krsand, men hvis folk virkelig vil finne ut av ting, så gjør de det... en gang jeg var hos ei vennine, så kom politiet forbi på utsi og sjekket opp reg nr med eieren... min onkel (ikke "onkel" onkel) ringte opp og sa at han hadde hørt det på politiradioen... og da jeg gikk ut, sto de der og kikket!
oddis Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Man må være forsiktig med er å poste regnr! Hva slags tuningdeler jeg kjøper inn har jeg ikke noen problem å legge ut, siden det på ingen måte kan tilknyttes noen ulovlig bruk på vei, med mindre man poster bilder og filmer som tilsier noe annet. Jeg har bevisst ikke oppgitt MSN adresse og bosted i profilen min. Samtidig som jeg ikke har presentert meg med fullt navn og personalia i "Presenter deg"-tråden. Dette er utelukkende pga evt langfingrede sjeler.
Gunnar Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Jeg har vel en mistanke om at det for det meste er folk som angir de som blir tatt for slike ting. Sikkert misunnelese (kan godt være på nett), irritasjon over grisekjøring i real life, etc. Men det er uansett en god regel å fjerne regnr når man legger ut bilder og info av egen bil. Og heller ikke bruke fullt navn på nettet.
The_transporter Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 å faen og, Jeg som har 5 turboer, 3 lystgass tanker, M5 motor, 7" eksos hele veien 4 dobbelt, 365 15 22 dekk foran og 405 10 24 dekk bak, breddet hele bilen 30 cm, senket 200 mm, 100% soting på alle vinduer, + diverse andre modifikasjoner bra loool
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå