boost Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 http://www.bilforumet.no/opplysningen/1 ... mming.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Rart ingen har blitt innkalt før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 ja, nå må du ikke skrive for mye om planene dine adios Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 bra godt bilen min er orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Skal ikke skrive noe om planene min om ny bil med effektanlegg og filter. Gir jo fort 50hk det. Må virkelig passe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Huff å huff!! for jeg sikkert snart brev om oppmåling av HK i E30`n LOL De stakkar hundre Følla eller hva som er org er kjøpt å betalt for lenge siden..HØRER DERE DET SS SVIN Edit: Med nærmere ettertanke så tror jeg jammen jeg ska penger TILBAKE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 spesielt opplegg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 og leppa som gir mer bakkesug... derfor du må ha papirer på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Tar det ikke så hardt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 apropo m3 list, noen som vet hvor mange hk jeg får ekstra av den i en 320? har hørt at den gir alt fra 150 til 200hk nemlig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 å faen og, Jeg som har 5 turboer, 3 lystgass tanker, M5 motor, 7" eksos hele veien 4 dobbelt, 365 15 22 dekk foran og 405 10 24 dekk bak, breddet hele bilen 30 cm, senket 200 mm, 100% soting på alle vinduer, + diverse andre modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 hahahahaah hmmm... duy kan lese om den på www.LOL.no 100% soting er tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Er faen ikke gode de helvetes folkene der! Håper dette aldri skjer meg. Fra nå av blir det sladding av reg.nr på bildene jeg legger ut i en eventuel prosjekt tråd!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Best å passe seg ja, hvis de svina der slipper å gå ut av kontoret for å kalle inn biler så gjør de ikke det, vil vell helst sitte på kontoret og drikke kaffe og ete kaker. vi må klippe internett kablene deres!!! la oss stå sammen for å ta dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Hadde det bare blitt oppretta ei gruppe eller organisasjon som virkelig viste litt om biler og ombygging så en slapp å henvende seg til folk på BT som ikkje har peiling på slikt......aaaaaarrrghh!!! Fucking morons! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå