ReBell Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2008 Det er til 4er ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Vist du selger for 400 kan jeg få de hentet i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Nei... De er så billige fra før. Og jeg sa du kunne få de for 500,-... Hvis 500,- er for dyrt, så kan du jo heller la bilen være uten senking, eller kjøp deg noen brukte til 400.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Har aldri sakt att 500 er dyrt Men jeg tror att 40/40 blir litt for lavt bak, så jeg hadde bare brukt frammfjærene og kjøpt noen nye m-teck bakfjærer. Men da blir de fort biligere å kjøpe noe som allerede har ulik senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Okei,men du får jo samme senken om du betaler 400,- eller 500,- da... Og synes ikke 40mm blir for mye bak, har hatt det på to stk jeg... og kjenner flere som bruker det. Ikke no problem det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 BUMP!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 BUMP! BUMP! BUMP! BUMP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå