Hawkon88 Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 preface lift. hvilken passer? i dag har jeg den store runde.. hvilken bil kan jeg ta fra?
BMW_BOY Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Det beste er å bruke fra 325ix Du kan bruke fra golf 1 men det gir veldig hard pedal og dårligere bremser.
Hawkon88 Skrevet November 29, 2007 Forfatter Skrevet November 29, 2007 usikker.. mener det er fra e32 eller e34 som hadde mindre hudraulisk?
Fliid Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 e28. 525 har vell den hydrauliske. klin til
pIMp Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Det beste er å bruke fra 325ix Du kan bruke fra golf 1 men det gir veldig hard pedal og dårligere bremser. Bare tull, jeg bruker daglig en bil med Golf 1 br.kraft og M3 bremser. Det er ikke noe problem. Flere andre som har prøvd bilen min er også helt enige. Klarer du ikke bremse med golf1 forsterker bør du sitte mindre på bimmers.no og trene litt mere
Ole@Automote Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Det er ikke noe å tenke på bruk hydraulisk fra e28 525 og større modeller, må da være en grunn til att fabrikkene setter på større bremsekraft forsterker til større motor og bremser du har. Og dessuten så ville jeg aaaldri hatt golf deler på bilen min
Øyvind L. Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Jeg har Golf1 forsterker på min E30M3 sammen med 25mm hovedsylinder og Porsche kalippere. Er ikke noe problem å bremse, men jeg synes pedalen er litt for hard og høy. Er vanslelig å bremse samtidig som man skal gi gass i innbremsinger på bane. Jeg kommer til å montere forsterer ifra en BMW 2002. Den er like stor som Golf1, men den er dobbel. Jeg skal også flytte bremseveske tanken ut på støtdempertårnet. Jeg vi ikke ha hydraulisk på min. Er bare enda en feilkilde som kan gå istykker.
Aroid Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Det er no en grunn for at bmw sluttet å lag til hydraulisk br.kraft forsterker. der for at det kom veldi lett luft i systemet. vankelig å luft. kondens. men menst det funger så er det veldi bra. mye bedre en vakum.
pIMp Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Jeg har Golf1 forsterker på min E30M3 sammen med 25mm hovedsylinder og Porsche kalippere. Er ikke noe problem å bremse, men jeg synes pedalen er litt for hard og høy. Er vanslelig å bremse samtidig som man skal gi gass i innbremsinger på bane.Jeg kommer til å montere forsterer ifra en BMW 2002. Den er like stor som Golf1, men den er dobbel. Jeg skal også flytte bremseveske tanken ut på støtdempertårnet. Jeg vi ikke ha hydraulisk på min. Er bare enda en feilkilde som kan gå istykker. Hvorfor skrur du ikke gaffelen på br. kraft litt inn for å få lavere pedal?
Øyvind L. Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Jeg har Golf1 forsterker på min E30M3 sammen med 25mm hovedsylinder og Porsche kalippere. Er ikke noe problem å bremse, men jeg synes pedalen er litt for hard og høy. Er vanslelig å bremse samtidig som man skal gi gass i innbremsinger på bane.Jeg kommer til å montere forsterer ifra en BMW 2002. Den er like stor som Golf1, men den er dobbel. Jeg skal også flytte bremseveske tanken ut på støtdempertårnet. Jeg vi ikke ha hydraulisk på min. Er bare enda en feilkilde som kan gå istykker. Hvorfor skrur du ikke gaffelen på br. kraft litt inn for å få lavere pedal? Den går ikke lenger inn. Har skrudd den til muns og jeg synes forsatt pedalen er for høy og for hard.
Hawkon88 Skrevet November 29, 2007 Forfatter Skrevet November 29, 2007 Det er no en grunn for at bmw sluttet å lag til hydraulisk br.kraft forsterker. der for at det kom veldi lett luft i systemet. vankelig å luft. kondens.men menst det funger så er det veldi bra. mye bedre en vakum. må ha hydraulisk pga turbomotoren som kommer senere..
Aroid Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Det er no en grunn for at bmw sluttet å lag til hydraulisk br.kraft forsterker. der for at det kom veldi lett luft i systemet. vankelig å luft. kondens.men menst det funger så er det veldi bra. mye bedre en vakum. må ha hydraulisk pga turbomotoren som kommer senere.. hvem som sei at må ha? man kan bruk vakum forsterker uansett om man har turbo eller ei.
Hawkon88 Skrevet November 29, 2007 Forfatter Skrevet November 29, 2007 hvor skal jeg ta vakuum fra da?
Ole@Automote Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 hvor skal jeg ta vakuum fra da? Du tar vakum fra samme plass som før, er vakum i motoren hver gang du slipper gassen å siden du som regel ikke bremser når turboen lader så går dette veeeldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå