Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nei de blir bra :D Bruker noen lignenes selv. Bilde på tråden om bilen min en plass :)

Siden jeg har Bi-xenon, så kan man ikke kjøre rundt med gule lys i sprederne(å ja jeg vet det er ulovlig å kjøre rundt med nærlys å grøftelys :P )

Har du clear-glass lykter? :)

Skrevet

Nei jeg har ikke det, men har bestilt sånne med klare glass :D Hvordan man tar de ut må du ikke spørre meg om, for når jeg tok ut mine ødela jeg begge festene. Så nå står de i uten festene. Brukt noe sikaflex greie å bare limet rundt, men de sitter bra :)

Skrevet

Det skal vere en krok eller en tapp øverst i luftekanalen på siden mot grøftelyset,forstår du? he he

denne skal da presses innover,da skl lyset sprette ut. :P

Skrevet

Øverst på en av sidene er det en spak man drar ned tror jeg. Eller så er det opp.

Da faller tåkelykta ut.

Så demonterer du kontakten og skrur av dekselet bak der.

Ikke noe problem. Dette klarer du.

Jeg anbefaler å kjøpe H1 100W Mega Blue pærer fra biltema. Koster 119kr for 2 stk tror jeg det er.

Disse funker bra og dersom de ryker er det bare og putte de i boksen du fikk med og bytte. Enkelt og greit. (vis kvittering)

Legg kvitteringen et annet sted enn i lommeboka. Den blir nemlig veldig lett visket ut dersom du har den i lomma en stund eller i lommeboka.

Lykke Til.

Skrevet

hvis du har org m-fanger har du sikkert kjøekanaler til bremsene, disse må du dytte bakover slik at du kan komme inn i hullet ved siden av grøftelyset, hvis du ikke har det er det jo ikke noe stress... bare stikk hånden inn og der kjenner du en tapp du må dytte bakover med litt makt, og da løsner det, så er det bare å dytte det ut, og koble fra, vri på plastikken bytte pæra, sette på plass og inn i festet igjen... pass på at du treffer de "pinnene" på lyset inn i hyllene på festet og press det inn igjen.... thats it!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...