bmw_man Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Hei. Har fått kjøpt meg tre stk Rial felger av en bekjent, men siden man før eller siden må legge siste hjulet i asfalten også, er det ønskelig å komplettere litt her. Merke på felgen er uvesentlig siden det er banefelger det er snakk om. For at det skal være interessant må det enten være: 1. En stk 8,5" x 17" med 5-serie innpress. 2. To stk 9-9,5" x17 med 5-serie innpress. De felgene jeg har er type RIAL 5 eket med dyp kant. Har noen en sånn så vil jeg ha.. Så ta kontakt om du har ett u-komplett sett med brede 17" felger. Kan være intr i komplett sett også om prisen er rett.. Tlf 92018158 Mail: bmw_man635i@hotmail.com Helst kontakt på mail, da mobilen min synger på siste vers..
bmw_man Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Skrevet Desember 6, 2007 Bumpete... Kom an folkens, eg vet det er noen der ute med et ufullstendig sett felger.. Bare å ta kontakt..
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Har fire rondel (muligens kopi) med bred kant og 5serie innpress. Noe kantkjørt.. 8,5 og 10 tror jeg Bud?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå