Gå til innhold

Bmw Turbo til salgs.

Stianstr
 Share

Anbefalte innlegg

BMW 316 ,318is turbo, Motoren er en turbokonvetert 318is 95mod, ca300hk ved 1bar;)

Karosseri er 316 1991mod, nylakkert for et halvt år siden, diamond black.

bilen er rust fri, Ganske bra stand:)

Bilen er gått 197 000, motor 170 000, 15 000km siden bilen vart turbokonvetert, full overhaling;) går meget godt :shock:

*garrett T3Turbo.

*Cosworth intercooler.

*M3 radiator.

*EBC Turbogroov skiver m greenstuff klosser.

Og Mye mer..

Intrisert? Ring ellr sms Til 46837762;)

t0yb5gxbznyn6jwkc7hi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er ikke orginalt understell det er fra en 325 og girkassa, fungerer ganske bra:) så er det cosworth hjerne te motoren, motoren er bygd opp på tuning verksted av tidligere eiger.. ca 300hk, jeg holdt en 87mod 325 med m5 maskin som har 320hk;)... Hvist det er noe mer du lurer på så kan du sende sms ellr ringe, er på sjøen så har litt vanskelig med å få tak i internett;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

jau, det er altso 2 oppsett på den, en orginal hjeren og cosworth hjerne! når turboen slår inn kobler den over til coswort hjernen, har ike sotte meg så mye inn i det der ellrs hadde jeg forklart det litt bedre:P det er 6 dyser på 4 syldinder, 2 monter på innsuget, dei 2 på innsuget kobler inn når turboen slår inn, sålenge man ikke gir press på motoren kobler ikke cosworth hjernen inn, så da går den på dei 4 dysene som normalt å da bruker den mindre bensin å går gjennom orginal hjernen 318is! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...