Gå til innhold

Bmw Turbo til salgs.

Stianstr
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

eg har prøvd denne bilen med ladetrykk på 1 bar. går rimelig godt. og kan bekrefte at den holder følge med ein e30 med m5 3,6 maskin. korleis oppsettet med motoren er. er eg ikkje sikker på. men når du legg motoren under belastning so virker det som at den tar seg en pause og "bytter" hjerne og så deretter full kraft. om dette er noke tilleggssprut er eg ikkje sikker på. men det veit vell den som veit...... bilen er så og si strøken. girkassen er tight og fin. motoren går veldigt fint. lite oljeforbruk. null oljesvett.. ganske fin bil for den som er interessert i turbo på bmw uten å skru så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

korleis oppsettet med motoren er. er eg ikkje sikker på. men når du legg motoren under belastning so virker det som at den tar seg en pause og "bytter" hjerne og så deretter full kraft. om dette er noke tilleggssprut er eg ikkje sikker på. men det veit vell den som veit......

Tror nok det du beskriver der kalles turbo-lag jeg da men. :)

At du blir sittende å vente på at turboen skal komme med kicket.

Altså på at turboen skal spinne seg opp i fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

denne bilen holder følge med ein bmw e30 med m5 3.6 liter maskin med 315 hk. hk so i tilfelle må det vere jævli kraftige 240,250 hk.... hehe

men tenk deg littom. en bil som veier betydelig mer. 2-300 kg. halve volumet i motoren. må vere meir enn 240-250 hk der ja. når folk seie noke korfor får ein ikkje lov til å meine det då? kvifor må alle folk seie so mykje i mot det. kom å prøv bilen då om det er so vanskeli..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, begynner å BLI DRIT LEI DITTA TRAGISKE FORUMET, ingen hendvendelser her inne er seriøse!! er faen ikke intrisert i å diskutere med folk...er her inne for å få solgt bilen har sjøl cosworth med 330oppsett å bmw`n holder bra følge!! kjører litt over 1 bar på bmw`n å det fungerer den ganske bra med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...