Spiritus Sancti Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 SÅ SLUTT OG HENG HER DA VEL! Er barnehagen stengt på lørdager kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 de må da vell vere lov å prøve å selge noke her inne uten att folk trenge å slenge so mye dritt om ting å tang om at ditten og datten går ikkje an fordi dei sjøl ikkje har fått det til. eg kan ikkje noke for att kimmit sport i førde ikkje klare hente ut meir enn 200-240hk i desse motorane. på grunn av at den ikkje tåler meir enn det med den innmaten dei har. men denne har garantert meir enn 250 hk. uten tvil. og du spiritus fancit spancti super kristus. HOLD KJÆFT. vi andre skal ikkje lide for att du har adhd å e stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Poenget er; Hvem vil gi så mye penger, for en tilnærmet orginalt seende bil, kun for å se at det sitter den 318motor(IS?) med turbo på? Tviler på at det "300hk" oppsettet ditt har kostet mer en 12k. Og som sagt, jeg vil gjerne se bremsepapirer. En bil med 250hk kan likeså greit dra ifra en med 300, kommer helt ann på giring osv. Og om du/dere er intresserte i å selge bilen, så burde dere ikke komme her å be folk holde kjeft og kalle folk løkruller, bare fordi de kommer med sine synspunkter, du burde heller ta det til nytte, og evt. finne ut av ting, og forklare litt mere om bilen og hvorfor akkurat den leverer det den gjør, osv. Tror bremsepapirer ville holdt kjeften på en del her inne, inkludert meg selv. Hva annet er gjort med motoren ? Ville ikke følt meg helt trygg, hadde jeg kjørt 300hk og 1bar på orginal 318/318is motor. Tviler på at det kan være hold bart. Så da venter jeg og ser, hvem som biter meg først. uansett, lykke til med salg, håper ikke jeg ødela annonsen helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 hmm..dinna har ikkje eg sett på eid.. tydlivis gått glipp av nåke:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 hvis det er cosworth hjerne så hvorfor i all verden er luftmengdemålern der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Er nok noe muffins her. Men, håper bremsepapirer blir lagt inn snarest da. Prisen er også MEGET stiv. Men dere/du kan jo prøve å selge den til den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Hahaha, jævlig bra..Kanskje jeg skal få tak i en sånn cosworth hjerne jeg og, hørtes ut som en vidundersak for 318is dette, 300hk here i come!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 hvis det er cosworth hjerne så hvorfor i all verden er luftmengdemålern der da? Den sitter der til pynt og ned bremsing av lufta vel? Må jo ha det, hvis ikke hadde jo denne glatt dratt 450hk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 hehe noe sånt ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 bilen er totalt rustfri. ny lakkert for ett år siden. motoren er ikkje ombygde sjølv. han som eiger bilen fekk den innbytta i ein 200sx som samme fyren/firma skulle bygge om til ein s14. både eg og han andre tar desse som seriøse og vil ikkje tru att det er noko svindel ute å går. som sagt bilen har vert kjørt på 0,9 ganske lenge. uten noken tendensa til økt oljeforbruk. so det tyder på at det er gjort noko med motoren slik at den skal tåle det. motoren har gått 10 000 km siden overhaling. med tanke på att bilen er nylakka. totalt rustfri. og motoren er ganske bra ombygd... nei ikkje noko billigsett til 12.000kr. (reknar med innmaten er smidd osv. blalbabla allt anna små snop. bilen har runda 192.000 km på telleren. då har ikkje bilen gått so altfor langt. og då vil eg sei att prisen på denne vil kunne ligge litt høgt. dette er ikkje noko jalla oppsett på motoren som dei fleste her inne trur. bygd for å tåle. prøver som sagt å bare få solgt bilen. men er litt kjedli når det er so mangen som kommer bare for å prate drit hele tiden. so dei som irriterer seg over dette her kan bare lavere å skrive. di som heller har noke seriøst/positivt å seie kan skrive. det seriøse kan vere negativt og bare det er noko fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianstr Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 offff ditta vart litt vell fucka!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Regner med? Leker du bilselger eller noe? Det er ganske viktig og VITE i dette tilfellet! Iom at bilen kjører på såpass trykk. Det er bare synsing hele veien i annonsen. Ikke noe konkret! bortsett fra at det er en BMW 318 med 4hjul. Turbo er litt risiko, derfor vil eventuel kjøper vite mest mulig om bil/motor så han vet om den er litt holdbar eller ikke. Grunnen til at det er så mange som spør hele tiden. Er fordi det ikke har kommet noe konkret om hva som virkelig er gjort med Motor/sprut. Det blir litt som og forlange 100.000kr for et kjøleskap du sier er fult av gull, men kan egentlig inneholde toalettpapir.. Skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 de må da vell vere lov å prøve å selge noke her inne uten att folk trenge å slenge so mye dritt om ting å tang om at ditten og datten går ikkje an fordi dei sjøl ikkje har fått det til. eg kan ikkje noke for att kimmit sport i førde ikkje klare hente ut meir enn 200-240hk i desse motorane. på grunn av at den ikkje tåler meir enn det med den innmaten dei har. men denne har garantert meir enn 250 hk. uten tvil. og du spiritus fancit spancti super kristus. HOLD KJÆFT. vi andre skal ikkje lide for att du har adhd å e stygg. få frem bremse papirer!vi klarer og hente ut mye mer enn 250hk på en sånn maskin.med datasprut etc og hva mener du med innmaten vi har???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianstr Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 Bremse papir og div kommer 14 ellr 15 feb;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 dette blir spennende:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg