Gå til innhold

Bmw Turbo til salgs.

Stianstr
 Share

Anbefalte innlegg

jeg kan bekrefte at bilen går på 1 bar ladetrykk, og har ca 300 hk. er en bil av de skjeldne :D kjenner flere som har bmw turbo og de sier at bilen har lang levetid framfor seg.. motoren er i fint stand og merker ikke på bilen at den er ombygd i det hele tatt...

men somsakt er bare en måte og bevise for dere her ute at den er slik som har vært sakt...

kom å prøv om dere er intresert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når en annonserer en ombygd bil, på et merkebestemt forum, med veldig mange teknisk intresserte mennesker, så må man regne med litt pes når man hevder slik effekt ved bruk av cosworth innsprøytning i tilegg til orginalt :D

Jeg skal ikke påstå noe som helst, men en må regne med spørsmål til slike utsagn..

Jeg er en av de som er intressert i hvordan i helvete de har koblet til den cossie hjernen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en annonserer en ombygd bil, på et merkebestemt forum, med veldig mange teknisk intresserte mennesker, så må man regne med litt pes når man hevder slik effekt ved bruk av cosworth innsprøytning i tilegg til orginalt :D

Jeg skal ikke påstå noe som helst, men en må regne med spørsmål til slike utsagn..

Jeg er en av de som er intressert i hvordan i helvete de har koblet til den cossie hjernen ;)

Dette må jeg se meg veldig enig i :D

Jeg er mye mer interessert i bilder av oppsettet enn bremsepapirer..

Kan få mye forskjellige bremsepapirer :roll:

Hva med forrige eier, han må da vite hva som eventuelt er gjort inni motoren?

Er mye enklere å selge hvis en kan opplyse sikkert hva som er gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan bekrefte at bilen går på 1 bar ladetrykk, og har ca 300 hk. er en bil av de skjeldne :D kjenner flere som har bmw turbo og de sier at bilen har lang levetid framfor seg.. motoren er i fint stand og merker ikke på bilen at den er ombygd i det hele tatt...

men somsakt er bare en måte og bevise for dere her ute at den er slik som har vært sakt...

kom å prøv om dere er intresert!

Du lagde deg en bruker på bimmers for å fortelle det? Jaja.. merkelig at det er akkurat denne posten du svarte først på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må slutte å vere så kjepphøy i utalelsene dine. forsjellen på meg å deg er eg har prøvd bilen å det har ikke du.. så om du bare skal komme med slike utalelser så har du jallefall tapt diskusjonen du prøver å starte. så er det så rart at jeg skriver på akkurat dette inlegget??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må slutte å vere så kjepphøy i utalelsene dine. forsjellen på meg å deg er eg har prøvd bilen å det har ikke du.. så om du bare skal komme med slike utalelser så har du jallefall tapt diskusjonen du prøver å starte. så er det så rart at jeg skriver på akkurat dette inlegget??

Nei, er vel ikke det. Bare hatt slike tillfeller før, og da er det somregel eieren som lager en bruker til for å "utgi" seg som en kompis eller lignende, som da bekrefter alt han sier.

Gleder meg til bremsepapirer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du egentlig med bremsepapirer?

Hvem som helst kan vell printe ut bremsepapirer, eller du kan bruke en annen bil :P

Er jo godt mulig det er både smidd innmat og det ene å det andre, men det som fikk meg til å bli nysgjerrig var cosworth hjerne som "overtar" etter hvert :D

Gleder meg til bilder, og helst en kjapp forklaring på hvordan dette er koblet opp :)

Uansett lykke til med salget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du egentlig med bremsepapirer?

Hvem som helst kan vell printe ut bremsepapirer, eller du kan bruke en annen bil :P

Er jo godt mulig det er både smidd innmat og det ene å det andre, men det som fikk meg til å bli nysgjerrig var cosworth hjerne som "overtar" etter hvert :D

Gleder meg til bilder, og helst en kjapp forklaring på hvordan dette er koblet opp :)

Uansett lykke til med salget!

sant det.. Hadde glemt det egentlig var cossie hjernen vi snakket om :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No kjem det ein kjempe nyhet.

eg og eigar av bilen har vert å studert nøyare dette med cosworth hjerne på bilen. som vi i grunn tvilte på sjølve. men trudde på det på grunn av at forrige eigar sa so.

DET ER IKKJE COSWORTH HJERNE PÅ DENNE.

Det er orginal Bosch motorstyring med tilleggspurt som styrer dei extra dysene.

Då har vi fått bekrefta det. men vi skal fortsatt kunne vise at det bur meir enn 240 gamp i denne bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi jauda viste seg å sitte en haltech f5 styring under rattet :oops:

skulla egentlig sjekka det før jeg hørte på tidligere eiger:P men vart egentlig overbesvist på at det var noe meir med bilen så lenge den gikk så bra:P menmen vist det er noen som skal kvitte seg med en 325 er jeg intrisert i en bytta handel pga turboporsjekt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...