Toms Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Har en liten etterlysning av en person som ikke vil betale for seg. Tenkte å høre om det er noen som vet om denne personen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 jess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Jeg er fra Raufoss like ved Gjøvik. Hva heter denne personen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Jeg bor på Lena. Ikke langt fra Gjøvik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toms Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2007 Jeg har navn, adresse og alder på personen men jeg vet ikke om jeg vil legge det ut her. jeg kan sende det PM hvis det er noen som kan hjelpe. Det har seg sånn at jeg sendte 4 felger med vinterdekk, delte betalingen i to, skulle få siste del når han fikk hjula. siden har jeg ikke hørt fra han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitfire Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Jeg har navn, adresse og alder på personen men jeg vet ikke om jeg vil legge det ut her. jeg kan sende det PM hvis det er noen som kan hjelpe. Det har seg sånn at jeg sendte 4 felger med vinterdekk, delte betalingen i to, skulle få siste del når han fikk hjula. siden har jeg ikke hørt fra han.. Å legge ut navn på slikt er ikke lov heller meg bekjent. Jeg bor på Gjøvik, og det du har opplevd angående betaling har også hendt meg et par ganger derfor er det betaling først som gjelder for meg. Mvh Ketil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 jupp fra gjøvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå