Nøstbakken Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 skal laker M3-diffuseren på nytt,den har falma litt. Nå er den samme fage som bilen , men syns det er fint med svart.. ka syns dåke der ute. men har og svart front lippe, blir det kansje litt mye svart eller vil det gå greit.. se bilda..
Ad|oS Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Skulle hatt bilde av bakparten på bilen da det er denne du lurer på M3-diffuseren burde være svart etter min mening hvertfall!
Nøstbakken Skrevet November 30, 2007 Forfatter Skrevet November 30, 2007 jepp bilde skal du få.. som du kansje ser har den falmet litt.. Liker veldig godt svart m3 difuseren . men skal den være litt matt svart eller masse glos.
Ad|oS Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Gå for svart. Listene er jo svarte uansett. Heller lakker leppa foran svart enn diffuseren bak (fordel med svart foran egentlig da du ikke ser steinsprut så godt hehe) Forresten, kjøp sølvpærer til blinklysene bak
Nøstbakken Skrevet November 30, 2007 Forfatter Skrevet November 30, 2007 så du syns eg skal ha m3 difusenren samme fagen som bilen ..
marararius Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Svart. Ikke sånn den er nå hvertfall.. Syntes ikke det så mye bra ut.
Nøstbakken Skrevet November 30, 2007 Forfatter Skrevet November 30, 2007 oki.. takk for alle svar.. da trur eg den blir svart.
-Anders- Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Gå for matt svart, eller evt lakk opp alt som er svart i blank svart. Kan bli fett det og!
Nøstbakken Skrevet November 30, 2007 Forfatter Skrevet November 30, 2007 Gå for matt svart, eller evt lakk opp alt som er svart i blank svart. Kan bli fett det og! Går nok for matt svart ja, passer vel med listene som går rundt bilen , som er svart matt..
Nøstbakken Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Skrevet Desember 1, 2007 da blir det matt svart front and back.......
Nøstbakken Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Skrevet Desember 1, 2007 samme fargen som front spolierne er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå