jensemann23 Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Jeg har i det siste hørt en dunke/klakkelyd foran på høyre side når jeg kjører i humper osv. Trodde det var støttestaget, men det virker helt tight. Men når jeg tar tak oppå høyre forhjul og trekker med mot meg/skyver det fra meg, samtidig som jeg set på mutteren oppe på dempertårnet inni motorrommet, så ser jeg at den mutteren går litt fra side til side. Regner med at det da er tårnlageret som er gåent? Er det vrient å skifte ut dette?? hvordan gjør jeg det? Må jeg av med hele fjærbeinet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 For å skifte tårn lager så må du av med fjærbeinet ja, trenger også fjærklemmer for å få opplegget sammen igjen. I tilegg så må du på verksted for 4 hjuls kontroll Ellers så er det en enkel jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 jeg må vel uansett skifte begge fjærbeina oran hvis jeg skal godkjenne som 325, så da venter jeg heller litt. Du har ikke tilfeldigvis fjærbein til 325/320 liggende du Bilbyggeriet? med ventilerte bremser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 jeg må vel uansett skifte begge fjærbeina oran hvis jeg skal godkjenne som 325, så da venter jeg heller litt. Du har ikke tilfeldigvis fjærbein til 325/320 liggende du Bilbyggeriet? med ventilerte bremser.. Det tror jeg faktisk jeg har, har komplett understell til 325 liggende tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 genialt:) da tar jeg meg en tur til deg etter jula:) Trenger en del stash:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå