Hyggmaister Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Okey, urgent question! Drev og fyllte på de forskjellige væskene bilen min må ha fylling av rett som det er nylig; motorolje, servoolje, kjølevæske, spylervæske og bremsevæske Så kom jeg til å gjøre det store; i farten tok jeg kjølevæskekonsentrat å kasta opp i bremsevæska i stedenfor bremsevæske!!! (nesten lik flaske ) Mengden var svært liten, men det jeg nå lurer på er om hele væska må byttes/luftes pronte? Eller kan det kjøres litt med? Eller har det ingenting å si egentlig? Raske svar mottas med EKSTRA stor takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Få sugd ut det som er i beholderen og fyll på ny bremseveske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 kunne ikke sakt det bedre selv;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 Tok like greit full utskiftning og lufting av bremsene jeg Fort gjort egentlig, + jeg ante ikke hvor gammel den gamle bremseveska egentlig var...Etter å ha sett på det som kom ut av bremsesystemet, var jeg egentlig svææært fornøyd med at jeg gjorde som jeg gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 faen bare kjør på....Fading er bare tøft hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 faen bare kjør på....Fading er bare tøft hehe Fading er noe annet. Da mister bremseklossene og br. skivene friksjonen. Vapour-lock får man om bremsevæska koker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå