Espen|3k Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Ville bare dele noen bilder jeg tok av en kamerat sin bil noen måneder tilbake; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Nydelig bil,Nydelige bilder... E30 M3 er bare rett og slett fantastisk!! Hmm.....Han har vel ikke kjøpt de felgene der for ikke så lenge siden,med en fra Møre og Romsdal vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2007 Nydelig bil,Nydelige bilder... E30 M3 er bare rett og slett fantastisk!!Hmm.....Han har vel ikke kjøpt de felgene der for ikke så lenge siden,med en fra Møre og Romsdal vel? Takk. Felgene kjøpte han av deg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Så ut som en pen bil det der Enda en av oss hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Lekker bil i lekre omgivelser Begynner å bli noen sånne her inne nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Nyydelig pen bil, men synes kanskje felgene kom vekk litt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daywalker-^ Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Nydelig eksemplar av M3, men ville kanskje vurdert andre blinklysglass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 så ut som et velholdt eksemplar det der ja fine bilder også men bombrikka kunne vært fjerna da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Nyydelig pen bil, men synes kanskje felgene kom vekk litt?? Felgene hører hjemme på en orginal E30 M3 Er ikke alltids om å gjøre å ha de største og bredeste felgene. Når det gjelder blinklys så vet jeg ærlig talt ikke om jeg ville byttet de ut på en så strøken bil, da er det jo litt stilig og ha alt orginalt. Skulle de vært byttet, så skulle de vært hvite eller lettere tonet. Ellers må jeg si bilen ser veldig pen ut, fortsett med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Bildene er ikke tilfeldigvis tatt i Tønsberg? Synes den BP stasjonen virka så kjent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Orginal m3 nyydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2007 Bildene er ikke tilfeldigvis tatt i Tønsberg? Synes den BP stasjonen virka så kjent.. Det medfører riktighet Nærmere bestemt Nøtterøy, Borgheim, Stangeby. http://www.bp-stasjon.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Perfekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 siste bilde av den bensinstasjonen minte meg om den bensinstasjonen som ligger øde til på spillet "mafia" på landet.. noen fler som ser det? hehe Pen m3 forresten, rød farge er riktig og, be han polere bilen med Duragloss 101, får en han fin "wet look" på bilen fåes på autogeek.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 siste bilde av den bensinstasjonen minte meg om den bensinstasjonen som ligger øde til på spillet "mafia" på landet.. noen fler som ser det? hehe Hehe.. Så det, men tengte jeg ikke skulle si noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå