Mboy Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Hei Nå skal min mor selge sin BMW 320 pga ønske om 4¤4. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1719489 Bilen er 110% strøken og alle servicer fulgt (komplett service hefte) Alle servicer er gjort hos BMW, og eneste vi har gjort selv er og bytte hjul. Km stand på bilen er 73000 Er en 2000/99 mod Aldri herja med eller grisekjørt, vært hennes andre unge, hehe Bilen står på Gjøvik. Hun ønsket 180 000 for den. Legges ut på bimmers først så BMW folka skal ha førsterett:) Ring for mer info 91650257 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2007 Bilder kommer, bare forumet er litt klikk nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 venter spent på bilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2007 prøvde og laste opp bilder igjen nå, men kom bare error. Men den er mørk blå og 100% org. Ser ut som den rulla ut fra fabrikken i går. Stor service ble tatt i forje uke, der termostat olje osv ble bytta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 last opp bildene på www.photobucket.com og link hit Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2007 får og være helt erlig vill jeg ikke at den skal bli solgt, for digger og låne den bilen, vær gang jeg er bensin tom:) bilder kommer sikkert i løpet av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg