carl Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 hei jeg har en 328 med komressor fra ess men vil ha mere hk ut av motoren bare lurer om noen har peiling på om jeg må bytte mere enn stempel for og få mere hester eller om jeg må ha intercoler og masse mere?????? noen tips fra noen som har peil??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Er mange måter å få mere effekt på, f.eks. trimkammer, åpnere eksos og grenrør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Er motoren orginal ellers, sett bort fra kompressoren? Er mange måter å trimme en slik videre på, men det beste er å få noen spesifikasjner om motoren slik den står nå for å kunne hjelpe deg. Spørsmål som dette skal egentlig ligge under teknisk. Såfremst du ikke etterhvert oppdaterer med hva som blir gjort videre med bilen, evt kommer med bilder osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå