RenZor Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Jeg har problemer med sentrallåsen på min BMW 520 E34 92 modell. Når jeg låser sjåfør-døren går alle dørene i lås, men et sekund etterpå spretter alle låsene tilbake igjen. Kupelyset virker heller ikke lengre når man åpner en vilkårlig dør. Jeg måtte ta ut sikringene til sentr. lås under baksetet for å la bilen stå ute. Men da opplevde jeg at vindusviskerne kun virket på høyeste hastighet. Hvaaa skal jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525d Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 hmm har samme problemet men av og til låser di på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 hvis du låser alle dørene og de spretter opp, og så låser alle igjen... hvilken er det da som ikke låser seg? evt prøv på passasjer sia... fort gjort at en av motorene ryker... har just bytta motoren på passasjerdøra på min e36... så nå funker den fint... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmert Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 har problemer med det jeg å. men akkurat nå funker min greit, men plutselig er den jævli igjen, men jeg må åpne å smelle igjen passasjerdøra bak førerdøra, da pleier den åå låse seg.. har ikke sjekka det elt, men mistenker en sensor er gåen ellerno? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Når den låser seg opp igjen tyder det på at ein av låsane ikkje låser som den skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525d Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 korsen finne ut hvilken dør som ikke låse sæ helt, bruke vanligvis å låse sæ på andre forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 har akkurat samme probleme på min e36 325, e jo førerdør låsen som må presses ned for at dæm andre skal låse seg, Så er vell noe styring der tenker jeg, men er vanskelig å se uten å ta av hele vindu systemet, (har drevet å skrudd å sjekka i 3 timer idag å prøvd å få fiksa det uten hell) Veit værtfall at det er et rele eller noe form for styring underhanskerommet bak høytalern (ifølge haynes boka) men det er jo på min type bil.. veit ikke hvordan det er på din.. Men jeg tror det skylles slitasje og dårlig kontakt i den motoren/styringa på fører døra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 man kan låse alle dørene med passasjer dør også! det kunne i hvertfall jeg på sedanen jeg hadde før, og coupeen jeg har nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2007 Alle dører låser, men samtlige låser seg opp igjen. Det gjelder også hvis jeg låser fra passasersiden foran. Forbanna dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 men hva skjer hvis du låser, og låser igjen? du låser, de låser seg opp, men så låser du igjen med en gang den spretter opp... hvilken låser seg da ikke???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmert Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 hvis det er samma som påmin så låser du, å alle låser deg opp igjen. sån kan det holde på lenge, å så plutselig låser den seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 bare gjør som jeg skrev over fort nok MEN ikke lås, vri opp og lås! bare lås og lås! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmert Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 hvis du vrir nor den spretter opp så låser bare førerdøra seg. men da slår kkesentrallåsen inn. da låser den manuelt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Har akkurat det samme på min nå! Bare at når jeg låser 2. gangen. så låser den seg! Forbanna plagsomt Her er min tidligere tråd: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=55372&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 stig, da er det enkelt og greit at den ene ikke funker som den skal... bare å begynne å feilsøke da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå