Tommy Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 4 stk originale M3GT felger (smidde) selges. 2 stk 7,5x17 ET41 og 2 stk 8,5x17 ET41 med 4 stk nokian 235/40x17 dekk, med 6-7mm mønster. Felgene har noe skader i klarlakken, og et par kantsår, men er runde og uten kast. Jeg hadde tenkt å strippe av klarlakken på disse å få lagt på ny, men pga tid og plassmangel, så selger jeg disse. Pris 5000.- 95742665 Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 funker ikke bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2007 Bildene funker hos meg, men uansett så er de nå SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Hehe, tok ikke lange stunden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2007 Nei, det tok kun noen minutter etter at jeg hadde lagt dem ut til salgs på BMWCCN/Rogaland forumet, så ble de solgt. De kommer da til å stå på Gaute sin rallybil til neste sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Vet ikke helt om jeg kommer til å ha dem så mye på rallybilen, Tommy. Det er nemlig ikke så praktisk med forskjellig bredde i den sammenhengen. Vi får se. Jeg bare elsker disse felgene, og måtte bare ha dem. Jeg finner nok alltids noe å bruke dem på en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå