Gå til innhold

Min E46 Coupé 99. Mod - Solgt :( (Ny bil i hus juhu!)


Søreng
 Share

Anbefalte innlegg

Skal i grunnen være klar for ringen nå ja. Skal bare bestille gateslicks'ene så er jeg klar.. Meeeen, han jeg skulle reise med bakker muligens ut så da ser det litt mørkt ut.. Er ikke sikker på om jeg har lyst å kjøre ned alene når jeg ikke "kjenner" noen :?

Har vurdert krengestag. Kommer sikkert det også, men det er ikke en prioritet akkurat nuh. Bilen er i grunnen tight nok nå.. Men får se hvordan den er på banen når den tiden kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg hadde 100*75 stusser på 328'en min jeg solgte til "saevik". Jeg hadde full supersprint eksos med rette rør mellom grenrør og bakpotte også. Er ute etter dette igjen. Kan du skaffe "gjennom jobben din?" Det jeg trenger:

-Manifold. cod: 787401

-Front pipes kit Stainless steel. Alternative to 760402. cod: 787412

-Rear exhaust 100x75 cod: 787407

Har du fin pris på den?? ;)

PM Sendt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update 15. Feb:

Var og skulle ta hjulstilling på fredag og fikk kun tatt ene bakhjulet.. Ble fort avlyst da vi så at ene bærearmsforingen bak på høyre side var ødelagt. (Hehe, lurer på hva det kan komme av :roll:)

Så da må jeg ha nye foringer i bakstillingen.. Er det noen anbefalinger? Har tenkt litt på powerflex, men har hørt at disse har tensenser til å lage litt lyder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan lyder tenker du? Har hatt powerflex på flere biler, og kan ikke huske noen lyder.

Powerflex er jo greit da bilen blir litt stivere, de er enklere å skifte enn orginale og holder lengre

Nei, bare hørte noen nevne at de kunne ha en tendens til å lage litt gnikke/knirkelyder. Men har bestillt powerflex til bærearmen bak nå. Så får vi se :)

Pen Bil!

Takk for det du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet til dette her i går. Dette er en SKJELDENHET i stavanger. Kan ikke huske sist jeg så like mye snø her.

_MG_0073copy.jpg

Så da måtte jeg ut å ta et par bilder senere på kvelden :D

Ble ymse kvalitet, da jeg fant ut at jeg ville ha snøbilder litt seint, så var en smule mørkt. Men her er et par av de bedre vertfall.

_MG_0079copy.jpg

_MG_0090copy.jpg

_MG_0093copy.jpg

_MG_0103copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det Fredheim.. Planen er ny front snart (blir antakentligvis M-Tech II med clubsport splittere da) og CSL bakluke.. Men det er desverre lommeboken som bestemmer når dette blir :P

Skal du ha CSL felger sommer eller vinter? Hvilken størrelse? Det er en av de peneste felgene til E46 etter min mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Update 27. Februar:

Da har sommerhjulene kommet på for et par dager siden, og det ble smooooth med senken. Powerflex foringene blir nok montert i morgen og det prøves på ny med 4-hjulskontroll etter det.

Har forøvrig bestillt time hos Svensen Eksos på mandag til justering av eksosen så den kommer på riktig plass, der den skal være..

Er 1060,- mye for kun justering? Gikk vist under samme som "montering"?

Vurderer også om jeg skal få de til å ta vekk mellompotten for å få fram enda litt mere lyd.. Men vet ikke om jeg har lyst.. Vill ikke ha "bråk" heller.. Noen synspunkter på dette?

PS: Nye bilder kommer etter justering av eksosen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...