Gå til innhold

Min E46 Coupé 99. Mod - Solgt :( (Ny bil i hus juhu!)


Søreng
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Update 22. Mai:

Da har jeg hatt en lang og tankefull uke om hvilket effektanlegg jeg skulle velge.

Stod mellom supersprint og eisenmann. Den store forskjellen var at jeg fikk supersprint til halve prisen av eisenmann. Begge i 100% rustfritt til min bil. Har ikke klart å finne noen som har hatt supersprint på lik bil som min med samme motor. Men vet jo hvordan eisenmann høres ut og det er jo for å si det mildt perfekt.

Så i dag bestillte jeg supersprint 2x80mm doble runde rør og var veldig fornøyd med prisen. Håper det kommer en gang i neste uke :) Og håper jeg også blir fornøyd med lyden.

786326.jpg

Spacerene måtte forresten av igjen da det subbet med litt folk eller ved sving og pådrag :(

EDIT:

Da var eksosen kommet :D Under 24 timers levering, det liker vi :twisted:

Blir forhåpetligvis montert neste uke en gang.

Lover at bilder og film/lydklipp vil komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update 29 mai:

Da var eksosen montert. Ikke spessielt imponert over lyden enda, men har kun kjørt 5 mil, så må vel få en smule mer kjøring før det er ferdig innbrent.

Men er vel litt mindre lyd i M52 motorene enn M50 generelt kanskje?

Festene til eksosen var til 328 og 330 så passet ikke helt for å få potten høyt nok opp, men får enten modde det litt til, eller mase på nye fester :)

Bilder kommer, og lydklipp når det har fått brent seg skikkelig inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update 22. Mai:

Da har jeg hatt en lang og tankefull uke om hvilket effektanlegg jeg skulle velge.

Stod mellom supersprint og eisenmann. Den store forskjellen var at jeg fikk supersprint til halve prisen av eisenmann. Begge i 100% rustfritt til min bil. Har ikke klart å finne noen som har hatt supersprint på lik bil som min med samme motor. Men vet jo hvordan eisenmann høres ut og det er jo for å si det mildt perfekt.

Så i dag bestillte jeg supersprint 2x80mm doble runde rør og var veldig fornøyd med prisen. Håper det kommer en gang i neste uke :) Og håper jeg også blir fornøyd med lyden.

786326.jpg

Spacerene måtte forresten av igjen da det subbet med litt folk eller ved sving og pådrag :(

EDIT:

Da var eksosen kommet :D Under 24 timers levering, det liker vi :twisted:

Blir forhåpetligvis montert neste uke en gang.

Lover at bilder og film/lydklipp vil komme!

Lov å spørre hvor du bestilte potta? Mente supersprint og eisenmann kostet omtrent det samme, men om supersprint er halve prisen så skal jeg bestille en med en gang! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jaja, da ble det en 3. plass i BMWCCNR Concourse D'Elegance 2008 i min klasse. Er veldig fornøyd da jeg ikke hadde planlagt og forberedt for å stille på forhånd :)

Så da får jeg vel ta å gjør en bedre innsats neste år, så kanskje jeg kan komme bak Tommy :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da ble det en 3. plass i BMWCCNR Concourse D'Elegance 2008 i min klasse. Er veldig fornøyd da jeg ikke hadde planlagt og forberedt for å stille på forhånd :)

Så da får jeg vel ta å gjør en bedre innsats neste år, så kanskje jeg kan komme bak Tommy :lol:

Skal ikke mye til for deg å klatre oppover på lista. Du fikk en del trekk for renhold (som er enkelt å fixe) å så ble du trukket for felger og eksos, ettersom du hadde meldt på bilen i original klassen (du skulle vært i modifisert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, er det jo et lys i tunellen da :D

Skjønte egentlig ikke helt hvorfor jeg hadde blitt dømt i originalklassen da de skrev opp dette for meg. (Trodde jeg?)

Renholdet skal gå nokså enkelt og fikse iom at jeg ikke hadde planer om å stille da jeg reiste nedover. Så bilen var verken støvsugd, støvtørket, polert eller grundig vasket.

(Er det forresten mulig å få tak i lappen fra dommerne iom at jeg glemte å hente denne?)

Men får ta det som en lærepenge å stille sterkere neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...