Gå til innhold

Min E46 Coupé 99. Mod - Solgt :( (Ny bil i hus juhu!)


Søreng
 Share

Anbefalte innlegg

ja, hehe... flere som må vaske skjønner jeg :-P haha ^^

da fikk vi 3 plass begge to da :-D

tommy? hva fikk jeg trekk på? bortsett fra generelt renhold og dørtrekket og lista på bakruta?

Det var hovedsaklig dette, og flass i lakken på felgene. I tillegg til at det var ting i bilen som "ikke hørte til der"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jaja, da var bilen polert igjen. Et par dager forsent men shit au. Brukte Meguairs denne gangen og det blir ikke siste. Du milde for en fin glans den ga og det uten rens først!

Får vel se om jeg får tatt et bilde eller to, men er vel nedstøvet når jeg våkner i morgen tenkter jeg :(

Tommy fikk nok trekk for asfaltflekker på det polerte varmeskjoldet på eksosen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene ble lakkert samtidig som bilen, og det er vel bare et par mnd siden. Utrolig om de har begynt å flasse allerede :s

Men uansett, alltid rom for forbedring. Hva fikk du trekk for Tommy?

De var faktisk flasset helt ute i kanten alle 4 hvis jeg ikke husker feil. Er noen småting her å der som jeg får trekk for, bla steinsprut i fronten, litt slitte dørtrekk (skal farges opp på ny).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da var bilen polert igjen. Et par dager forsent men shit au. Brukte Meguairs denne gangen og det blir ikke siste. Du milde for en fin glans den ga og det uten rens først!

Får vel se om jeg får tatt et bilde eller to, men er vel nedstøvet når jeg våkner i morgen tenkter jeg :(

Tommy fikk nok trekk for asfaltflekker på det polerte varmeskjoldet på eksosen :lol:

Har en del Meguiars produkter selv som jeg gleder meg til å prøve ut. Bare hørt rykter om at de skal være veldig bra :D

Er vel stor fare for at den blir nedstøvet, eller kanskje heller våt pga alt regnet nå for tia. Du må uansett få tatt deg et par bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da var bilen polert igjen. Et par dager forsent men shit au. Brukte Meguairs denne gangen og det blir ikke siste. Du milde for en fin glans den ga og det uten rens først!

Får vel se om jeg får tatt et bilde eller to, men er vel nedstøvet når jeg våkner i morgen tenkter jeg :(

Tommy fikk nok trekk for asfaltflekker på det polerte varmeskjoldet på eksosen :lol:

Har en del Meguiars produkter selv som jeg gleder meg til å prøve ut. Bare hørt rykter om at de skal være veldig bra :D

Er vel stor fare for at den blir nedstøvet, eller kanskje heller våt pga alt regnet nå for tia. Du må uansett få tatt deg et par bilder

Har også nettopp fått for ca 5000.- i meguiarsprodukter fre USA og UK, så nå blir det enda mere shining 8)

Sorry for OT Søreng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også nettopp fått for ca 5000.- i meguiarsprodukter fre USA og UK, så nå blir det enda mere shining 8)

Sorry for OT Søreng

Går fint det :) I og med at vi var innpå Meguiars kan jeg vel spøre deg et par sprs.

"Deep Crystal Carnauba Wax" (nr. 3) skal denne stå på lenge før den tørkes av, eller skal det bare tas flate for flate og tørkes av "umiddelbart"?

Og er det en logisk forklaring på hvorfor du handler produktene fra UK og USA?

Er vel stor fare for at den blir nedstøvet, eller kanskje heller våt pga alt regnet nå for tia. Du må uansett få tatt deg et par bilder

Ble vanskelig med bilder i dag, da bilen først hadde støvet ned over natten og det har regnet dyr her i dag. Men får håpe det kommer en finværsdag før alt glansen er borte :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også nettopp fått for ca 5000.- i meguiarsprodukter fre USA og UK, så nå blir det enda mere shining 8)

Sorry for OT Søreng

Går fint det :) I og med at vi var innpå Meguiars kan jeg vel spøre deg et par sprs.

"Deep Crystal Carnauba Wax" (nr. 3) skal denne stå på lenge før den tørkes av, eller skal det bare tas flate for flate og tørkes av "umiddelbart"?

Og er det en logisk forklaring på hvorfor du handler produktene fra UK og USA?

Når du legger den på bilen, å har kommet tilbake til utgangspunktet, så kan du bare begynne å tørke av.

Jeg handler produkter fra USA, fordi der koster de en brøkdel av prisen her hjemme. F.eks #21 Syntetic sealer koster med 20% rabatt her hjemme 1250.- mens i USA koster den 50$ som er ca 250.- Men det er dyr frakt fra USA, så det svarer seg å handle en del om gangen. Vi var 4 stykker som handlet for tilsammen 1000$ å pakken veide 75 kg, å da kom frakten på 490$ men det er fremdeles langt fra prisene her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jaja, da var det vel på tide med noen nye bilder igjen.. Ikke noe veldig fancy, men siden det for en gangs skyld var pent vær utnyttet jeg det med en skikkelig vask og en liten photosession (143 bilder på ca 17 minutt :lol:)

Så her kommer bilden, må bare få legge til God bless Meguiars [-o<

IMG_0045.jpg

IMG_0030.jpg

IMG_0092.jpg

IMG_0095.jpg

IMG_0103.jpg

_MG_0013.jpg

_MG_0063.jpg

_MG_0079.jpg

_MG_0089.jpg

IMG_0091.jpg

IMG_0021.jpg

Har vert lite forandringer på bilen i det siste, men kommer snart fullt coiloversett.. Driver bare å bestemmer meg om jeg skal prøve et "billig" sett eller trø skikkelig til å kjøpe PSS9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...