Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes fmcn er et veldig bra forum. Har brukt det litt i forbindelse med kjøp av bil nr 2 Mondeo 4x4'n min.

Skrevet

fmcn er jo størte drittforumet på hele nettet.. skal man legge ut deler for salg så MÅ man ha tlf, ellers blir annonsen sletta.. ikke får du lagt ut noe annet enn ford om du ikke er betalende bruker.. også er adminene nazi.. posten blir stengt bare det blir diskusjoner...

Skrevet
fmcn er jo størte drittforumet på hele nettet.. skal man legge ut deler for salg så MÅ man ha tlf, ellers blir annonsen sletta.. ikke får du lagt ut noe annet enn ford om du ikke er betalende bruker.. også er adminene nazi.. posten blir stengt bare det blir diskusjoner...

Har også reagert på at det kan virke noe strengt, fikk blant annet signaturen min fjernet, men til mitt bruk fungerer det utmerket. Kan jo ikke komme å forlange noe når en ikke er betalende medlem.

Skrevet

kan virke strengt? betaler man ikke der så får man ikke en dritt.. så enkelt er det.. + att betaler du ikke så er det flere ting du ikek får sett.. ikke får du skrivi i off topic.. osv.. bare tull hele greia

Skrevet

He he skjønner at du har sterke meninger om fmcn :D Men jeg har nå fått svar på alle spørsmål jeg har stilt på forumet der, og jeg er ikke betalende medlem. Har ikke behov for å skrive OT der heller. Så jeg står nå fast på at fmcn fungerer utmerket til sitt bruk.... men nå har jo ikke jeg den store erfaringe derfra heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...