conan Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Husk og bytte hjul i tide. http://www.youtube.com/watch?v=npTRXr4S ... re=related Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Folk burde vel ha byttet hjul allerede.. Er usikre tider med tanke på vær vi er inne i nå. Jeg har sommerhjul enda, men skal få på vintersene såfort jeg finner ut hvor det ene hjulet mitt lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 dette minner jo mere om curling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2007 Folk burde vel ha byttet hjul allerede.. Er usikre tider med tanke på vær vi er inne i nå. Jeg har sommerhjul enda, men skal få på vintersene såfort jeg finner ut hvor det ene hjulet mitt lekker Sannsynerligvis lekker det der hullet er (sorry men klarte ikke la være) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Bytte hjula i tide.. Haha. Her er det faen meg cm snø nå... Fått en jævla halvmeter siden torsdag.. Steike ass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Folk burde vel ha byttet hjul allerede.. Er usikre tider med tanke på vær vi er inne i nå. Jeg har sommerhjul enda, men skal få på vintersene såfort jeg finner ut hvor det ene hjulet mitt lekker Sannsynerligvis lekker det der hullet er (sorry men klarte ikke la være) haha, jo. Men tenker på om det er ventilen eller selve dekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 vedkommende på den videoen burde ikke hatt førerkort i det hele tatt, en blind hund kunne klart seg bedre. trenger ikke å være lurt å kjøre med sommerdekk etter fristen, blir man innblanda i noe kan man fort ende opp med skylda selv om man ikke skulle gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|m0rten| Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 vedkommende på den videoen burde ikke hatt førerkort i det hele tatt, en blind hund kunne klart seg bedre.trenger ikke å være lurt å kjøre med sommerdekk etter fristen, blir man innblanda i noe kan man fort ende opp med skylda selv om man ikke skulle gjort det. haehea stemmer nå det. Filemen er ikke fra SoCal? Husker jeg så noe lignede fra en plass dem normalt aldri hadde snø og vinterdekk var et ukjent fenomen. Kunne sett for meg kaos i hollywood om det ble glatt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 vedkommende på den videoen burde ikke hatt førerkort i det hele tatt, en blind hund kunne klart seg bedre.trenger ikke å være lurt å kjøre med sommerdekk etter fristen, blir man innblanda i noe kan man fort ende opp med skylda selv om man ikke skulle gjort det. haehea stemmer nå det. Filemen er ikke fra SoCal? Husker jeg så noe lignede fra en plass dem normalt aldri hadde snø og vinterdekk var et ukjent fenomen. Kunne sett for meg kaos i hollywood om det ble glatt der sikkert fra statene et sted ja, har sett masse lignende filmer der borte fra tidligere. i hollywood er de så "nedsnødd" fra før, så jeg tror ikke noen hadde merka forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 dumme amerikanere, gir på også da gitt, og låser hjula, smarte får man si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 det så faan meg glatt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Sannsynligvis ren is under, å litt snø oppå. Med slike forhold er det jo vanskelig bare å gå! Men forsvarer for all del ikke den kjøringa som er vist her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Vist utallige ganger før.. Og like kjekt hver gang og se BMW'n på slutten som bra cruiser avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Dessverre har vi noen av slike på norske veier også, på tross av at vi ikke har så vanskelige kjøreforhold. Sommerdekk, lite erfaring med hvordan en bil oppfører seg i en unnamanøver samt automat - bedre blir det ikke!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Bra glatt der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå