Gå til innhold

Glatt !!!!

conan
 Share

Anbefalte innlegg

Folk burde vel ha byttet hjul allerede.. Er usikre tider med tanke på vær vi er inne i nå.

Jeg har sommerhjul enda, men skal få på vintersene såfort jeg finner ut hvor det ene hjulet mitt lekker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk burde vel ha byttet hjul allerede.. Er usikre tider med tanke på vær vi er inne i nå.

Jeg har sommerhjul enda, men skal få på vintersene såfort jeg finner ut hvor det ene hjulet mitt lekker :)

Sannsynerligvis lekker det der hullet er :lol::lol: (sorry men klarte ikke la være)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynerligvis lekker det der hullet er :lol::lol: (sorry men klarte ikke la være)

haha, jo. Men tenker på om det er ventilen eller selve dekket. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vedkommende på den videoen burde ikke hatt førerkort i det hele tatt, en blind hund kunne klart seg bedre.

trenger ikke å være lurt å kjøre med sommerdekk etter fristen, blir man innblanda i noe kan man fort ende opp med skylda selv om man ikke skulle gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vedkommende på den videoen burde ikke hatt førerkort i det hele tatt, en blind hund kunne klart seg bedre.

trenger ikke å være lurt å kjøre med sommerdekk etter fristen, blir man innblanda i noe kan man fort ende opp med skylda selv om man ikke skulle gjort det.

haehea stemmer nå det. Filemen er ikke fra SoCal? Husker jeg så noe lignede fra en plass dem normalt aldri hadde snø og vinterdekk var et ukjent fenomen. :shock:

Kunne sett for meg kaos i hollywood om det ble glatt der :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haehea stemmer nå det. Filemen er ikke fra SoCal? Husker jeg så noe lignede fra en plass dem normalt aldri hadde snø og vinterdekk var et ukjent fenomen. :shock:

Kunne sett for meg kaos i hollywood om det ble glatt der :lol:

sikkert fra statene et sted ja, har sett masse lignende filmer der borte fra tidligere. i hollywood er de så "nedsnødd" fra før, så jeg tror ikke noen hadde merka forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre har vi noen av slike på norske veier også, på tross av at vi ikke har så vanskelige kjøreforhold.

Sommerdekk, lite erfaring med hvordan en bil oppfører seg i en unnamanøver samt automat - bedre blir det ikke!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...