HOLTAN Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Har en bmw E30 87 mod 318i som jeg klarte å kjøre helt tom for bensin.. trodde det bare var å fylle opp tanken igjen og dra den på starteren noen ganger mens jeg pumpet på gassen, men det endte med at batteriet gikk tomt..!? Noen som har noe peiling på om det kan ha skjedd noe med motoren pga den gikk helt tom for bensin?? eller om det er noen fler triks på å få startet den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Kan hende bensinpumpa har tatt kvelden da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOLTAN Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2007 hmm.. åssen finner jeg ut om bensinpumpa har streika?? noen som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 hør etter en summing når du vrir om tenninga uten å skru på bilen. det kan også være du hadde noe dritt i bunn av tanken som har tettet filteret ditt. Sjekk om plugga er våte også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 jeg ville ha lada opp bateriet på fult igjen og fylt full tank å prøvd igjen, ikke sikkert altid det har seg sånn at noe er ødelagt gikk tom jeg også engang, mått tyyne den på starteren endel før den smått begynte å starte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Du skal ikke trenge å tyne den super lenge på starteren. Skal jo pumpe bensin inn. At bensinpumpa/filteret har tatt kvelden ved å kjøre tanken tom er et problem. burde ikke gjøre det. Jeg har en 255l pumpa lik type a-dekk selger. som du kan kjøpe om du finner ut at pumpa har svikta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOLTAN Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2007 Nå har jeg bytta plugger og helt på litt kondensfjerner.. fikk til slutt starta den.. men nå går den ikke reint på tomgang.. den fungerer som den skal på høyt turtall, men den fusker og stopper tilslutt på tomgang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Har nok dradd filteret fult av dritt. At det og kjøre bilen tom for bensin, særlig en eldre modell med en gammel tank som kanskje aldri er drenert, at det ikke gjør noe må være rein sjær ønsketenking av de av dere som tror det. Bytt filter, mulig det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Det kan også hende at bensinfilteret også har tetta seg ganske kraftig. Så der kan du jo også starte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 godt jeg ikke akkurat sa det:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 godt jeg ikke akkurat sa det:P hehe hehe, Filteret til pumpa OG Det som står etter pumpa da for svarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå