Gå til innhold

Verksted i BERGEN - hvilket skal jeg bruke???

bmwj
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg må få gjort diverse saker og ting nå før eu-godkjenningen skal gjennomføres, hvor skal jeg henvende meg for best mulig pris og flinkest/raskest mulig folk?

Skal skifte toppakning, vannpumpe, termostat, skifte foringer og sjekke hjulstillingen...

Noen som kan gi meg noen råd??

Dette haster litt, så thnx! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags bil er det snakk om? Og skal du ha det billigst mulig eller best mulig?

Ser du har postet på ccn også, og ser ut til at du ikke vil dra til Jæger, men har du hørt med de på Ferdinand? Har ingen erfaring med de, men det virker ryddig på verkstedet der, pris der vet jeg heller ikke. Bare et forslag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen dårlige erfaringer med Jæger nei, men så ut som flere på CCN fora hadde det, men er jo stortsett alltid noen som har dårlige erfaringer med et verksted desverre..

Du vet at det er toppakningen som er gåen? Hva slags motor har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo høre med han polakken på Danmarksplass, og få et prisoverslag der.

Mange som er fornøyde der.

Ligger ved siden av Autoteam ikke langt fra den største essoen.

Står et skilt med Bergen vinylservice +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo høre med han polakken på Danmarksplass, og få et prisoverslag der.

Mange som er fornøyde der.

Ligger ved siden av Autoteam ikke langt fra den største essoen.

Står et skilt med Bergen vinylservice +++

Det ville jeg og gjort :) Skal levere bilen min inn dit når jeg skal skifte dørlåssylinder.. Veldig greie folk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

autosentrum vet å ta seg betalt. men den desidert dyktigste meknikeren jeg har hørt om jobber der. thomas heter han. men han skrur mest vw og audi og porche. har bla bygd den svarte rs4en som sto i stallen til dahlback på juli treffet til gatebil. 800hk.. :) ikke bare jeg som er fornøyd med han. men litt kø hos de. hvertfall de gangene jeg har brukt dem.

ellers er kv bilservice på straume/sotra, billig grei og rask- hvertfall på små ting. prisgunstig er de ALLTID! dog noe varierende resultat- ikke få polakken til å skru på bilen din..

jæger har jeg ingen formening om, bortsett fra en del drittslenging på bmwccn forumet. tores virker også hyggelige.. har ingen erfaring derfra annet enn deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig inrømme det at jeg er litt skeptisk til å la en polakk på danmarksplass få fikle inni motoren min asså :? men men... han kan nok sikkert sakene sine, men jeg lar han nok få fred skal du se :wink:

Skal snakke med Auto-Sentrum i morgen, og gjerne høre med Auto23 også.

Takker for innspillene, bare kom med fler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...