haukland Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Heisann. Lurer på om det er noe jeg kan gjøre for og få bilen til og starte lett når den er varm. Nå starter den lett når motor er kald, men må kinne når motor er varm! Er det noen spesiell grunn? eller er det bare at det er gammel bil? Gjelder forresten en e30 325ix. Har også problemer med takluke: den virker bare på "rånevippen" går ikke ann og sveive den bakover "inn" i taket. Noen vanlige feil der ? Mvh haukland
///Lasse.B Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 mener jeg har hørt at det har noe med ventilene hvis den er tung startet når den er varm....men ikke stol helt på meg da regner med at det finnes noen som er sikkre her=)
ehrnst Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 tipper det er kaldstartsregulatoren din som har hengt seg opp
KAHenriksen Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 det med takluka skyldes vel en wire som har råket eller noe? er ikke helt sikker, men jeg trodde det var to forskjellige systemer for å "vippe" og å "sveive inn". er ikke helt sikker, men det er jo verdt å sjekke opp.
haukland Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Skrevet Desember 3, 2007 det med takluka skyldes vel en wire som har råket eller noe? er ikke helt sikker, men jeg trodde det var to forskjellige systemer for å "vippe" og å "sveive inn". er ikke helt sikker, men det er jo verdt å sjekke opp. Mulig dette her, høres ganske logisk ut. Men det som er at når jeg skal sveive inn luka så bare stopper håndtaket. Glemte og skrive det i første innlegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå