BreitBau Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Noen som vet om ett "t-stykke" jeg kan skru på oljefilteret? Sliter skikkelig for trenger noen flere følere, også har jeg det kjipe oljefilterhuset med kun ett uttak og der sitter jo oljetrykksbrytern.. Noen som vet.. evt. hva slags dimensjon det er på disse skruene?? Gjelder M50B25 motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 er M12x1.5 stigning.. Bilxtra eller biltema? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2007 takker så meget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 takker så meget Bare hygglig:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 jeg har kevin...hvis det passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 har et T4 tilkoblingspunkt.. Men det passa ikke akkurat hehe.. Må sjekke engang til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Hmm, hva er det mitt er da:S Ligger å garasjen, men kan sjekke i morgen eller noe. Du kan jo låne det og sjekke. Lurer på om det er t4 jeg også har.. Du får sette på en sånn brakket under filteret da. Den er det jo mange tilkoblinger på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Har faktisk et stykke med 4 hull:) som jeg brukte da jeg hadde turbo.. Kan skaffe sånt stykke som går ut i 2hull.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Denne skal funke. Har den på bilen min til olje trykk og olje temp følerne nå... Kan jo se på den.. uttak for 4 eller 5 tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 hvor fikkdu tak i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 Har faktisk et stykke med 4 hull:) som jeg brukte da jeg hadde turbo..Kan skaffe sånt stykke som går ut i 2hull.. bilder?pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 kan ordne bilde. men er bare noen simple koblinger. så det er gratis:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 Hehehe.. Hadde vært fint å se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Men hvorfor skal du ha bilde av et enkelt T-stykke egentlig? 1 som går til 2.. Er i gullfarge:P Eller skal du ha noe mer avangsert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 kjøpte min på realcar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå