OleEven Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Hvor på østlandet/oslo området får man rimlig pulverlakkering av felger? Felgene jeg tenkte på var 18" M5 look felger, som er elokserte eller noe for å få den "chrome" looken.. så må nok sandblåses en god del for å komme ned til aluminiumet. noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 jeg hørte med Johansen&Co i Ski, de antyda 1200 for å pulverlakkere 4 felger. det var bare et anslag da. de pusser de ikke ned for deg. hvis du googler litt vil du finne flere på østlandet som driver med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Her er et firma, prisen får du ringe og spørre om http://www.lakkeringsindustri.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 roars sandblåseservice:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 En ting jeg har tenkt på... ordet østlandet. Det gjelder jo hele høyresiden av Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 RETTELSE: OSLO/AKERSHUS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Firmaet jeg refererte til ligger ikke langt utenfor grensen til Akershus, så det går nok bra å ta seg dit. Hvis man ikke har Masseyfobi da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Du må ikke sandblåse felgene. De må glassblåses. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå