OleEven Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Kan noen hjelpe meg å finne bilder av E34 med disse baklyktene montert? Takk!
Oderschvank Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 blir vel ca. sånn, bare jeg har LED utgaven.
Ingebrigtsen Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Ja det kan jeg hjelpe deg med for dem har jeg
Dr_S Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Hvorfor i all verden har de egentlig plassert blinklyset i midten? Blir jo Volvo lykter..
Chris_325iM Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 i mine øyne så ødelegger de lampene hele rompa på e34'en...
OleEven Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 Jokkalin: Bra passform på disse lyktene? Fornøyd med dem? Samler det seg fuktighet i dem? Hadde et par "styling" lyktrer på min gamle bil, samlet seg Veldig mye vann å dogg inni lykta..
OleEven Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 Prøvde meg litt kjappt i photoshop,
Vegard Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Hvorfor i all verden har de egentlig plassert blinklyset i midten? Blir jo Volvo lykter.. Helt enig!! Denne typen som er sota er vel mer Ok, men det går en rød E34 i Bodø som har slike lykter og de er helt hvite i midten. I tilegg er bil skikkelig jallastyla. Minner sterkt om Volvo fra "rette" vinkelen!
Gunnar Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 De helt klare er grusomme. Mangler bare de der stygge angel eyes-frontlyktene som gjør at bilen ser ut som den går på syre... De sotede var penere, men syns fortsatt ikke de passer til bilen. Det er noe som blir helt feil.
Ingebrigtsen Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Hehe jeg må flire jeg.. her på bimmers.no kan man bare glemme å legge ut bilde av bilen sin hvis man har våget å gjøre noe som ikke alle andre har gjort.. Da er det bare kritikk med en gang.. Nei skal man legge ut bilde her så må man ha den rette senken, de rette felgene, de rette lyktene osv.. dvs akkurat det samme som alle andre har.. hmm så spennende Jeg valgte ihvertfall litt andre lykter enn det som er vanlig og jeg er faktisk veldig fornøyd med dem jeg:) God passform er det ja og de er tette for vann:)
ingard Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Hehe jeg må flire jeg.. her på bimmers.no kan man bare glemme å legge ut bilde av bilen sin hvis man har våget å gjøre noe som ikke alle andre har gjort.. Da er det bare kritikk med en gang.. Nei skal man legge ut bilde her så må man ha den rette senken, de rette felgene, de rette lyktene osv.. dvs akkurat det samme som alle andre har.. hmm så spennende Jeg valgte ihvertfall litt andre lykter enn det som er vanlig og jeg er faktisk veldig fornøyd med dem jeg:) God passform er det ja og de er tette for vann:) "Problemet" er vel at de fleste her liker ting tilnærmet originalt. Sånne ebay-lykter ser litt for "nye" ut for E34. Det er en gammel bil, med klassiske linjer. Dette er ikke spennende, det passer bare ikke. Og, dette er et diskusjonsforum, noe som fører til forskjellige meninger. Skjønner ikke hvorfor du ikke kan forstå det? Men, skal du ha sånne lykter bør de være mørke ja.
Ingebrigtsen Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Joda ingard jeg skjønner det Men når man ser hvordan folk som ikke har gjort akkurat det samme som alle andre får høre det her inne så syntes jeg det kan bli litt mye.. er litt trist at folk som har valgt å gå en litt annen vei enn alle andre føler dem ikke kan legge ut bilder eller diskutere bilen sin uten at man nesten blir hånet og ledd av.. Ikke det at jeg mener noen har gjort det i denne tråden altså Ole Even.. Syntes det så knalltøfft ut på din jeg
Mikke1981 Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Bra alle har forskjellige meninger:) Jeg synnes lyktene er tøffe,fikk masse skryt av di lyktene her jeg hadde på min gamle E34
OleEven Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 Takk for masse svar! Syns de sorte passet bilen min ganske bra. Likte den sotede utførselsen bedre enn de alt for blanke, syns dem harmonerte ganske bra med grønnfargen. Også hvis jeg ikke liker dem, er det jo bare å selge dem.. Bra vi har forskjellige meninger da, så vi ikke alle kjører rundt i like e34 her..
Hankook Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Det er bra at det er noen som tør ta sjangser og ikke gå for alt som er tilnærmet orginalt. Personlig liker jeg ikke disse lyktene selv om jeg har slike selv, klarer ikke å bestemme meg om hva jeg selv syens ser best ut. Men liker du lyktene, kjøper du lyktene:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå