Gå til innhold

E28 520/528 SOLGT, SOLGT :)

318iAT
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gudbedre. Må si jeg ble overrasket når jeg så de siste bildene med rust. Får man dette godkjent? Kr 30 000 var vel å håpe på litt mye. Kr 20 000 også. Kjøpte min for kr 22 000, og den er både strøken og uten feil på EU.

Lykke til.

20K er ikkje for mykje for denne. Remotec er knall på old-school fünfer og er sjelden vare. Bilstein Sprint, kort utveksling og polyforingar borgar for ein artig bruksbil til bane og gate. Dei fleste gamle E28er har slik rust. Det er berre det at det sjelden blir vist i annonsene.

Den kvite 518vergasser som Christian kjøpte er unik, men er ein bil for konservatorer og ikkje for gassglade. Ein skulle ha begge to på tunet :-)

Lykke til med salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da må jeg bare takke for disse venlige ord :) men som du sier så syns jeg og at den er verd 20 men men

Angående bilder så er det jo like bra at folk ser det på forhånd, så kan jo heller bilen bli en positiv overaskelse om de tar mot til seg for å se på elendigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da må jeg bare takke for disse venlige ord :) men som du sier så syns jeg og at den er verd 20 men men

Angående bilder så er det jo like bra at folk ser det på forhånd, så kan jo heller bilen bli en positiv overaskelse om de tar mot til seg for å se på elendigheten :)

Veldig enig. Surt å komme for å se på en bil som ikke er som forventet. Selger tjener ingenting på å skjule noe. Kan ny eier få problem på EU-kontroll med tanke på manuell gir og motorbytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...