318iAT Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2007 Hmm, takker for den og da tenker du på det øverste men det er ikke så galt som det ser ut, er nå bare litt skitt med rust i som ligger utover men må jo innrømme at det så volsomt ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sølve Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 Gudbedre. Må si jeg ble overrasket når jeg så de siste bildene med rust. Får man dette godkjent? Kr 30 000 var vel å håpe på litt mye. Kr 20 000 også. Kjøpte min for kr 22 000, og den er både strøken og uten feil på EU.Lykke til. 20K er ikkje for mykje for denne. Remotec er knall på old-school fünfer og er sjelden vare. Bilstein Sprint, kort utveksling og polyforingar borgar for ein artig bruksbil til bane og gate. Dei fleste gamle E28er har slik rust. Det er berre det at det sjelden blir vist i annonsene. Den kvite 518vergasser som Christian kjøpte er unik, men er ein bil for konservatorer og ikkje for gassglade. Ein skulle ha begge to på tunet Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2007 Og da må jeg bare takke for disse venlige ord men som du sier så syns jeg og at den er verd 20 men men Angående bilder så er det jo like bra at folk ser det på forhånd, så kan jo heller bilen bli en positiv overaskelse om de tar mot til seg for å se på elendigheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 Og da må jeg bare takke for disse venlige ord men som du sier så syns jeg og at den er verd 20 men men Angående bilder så er det jo like bra at folk ser det på forhånd, så kan jo heller bilen bli en positiv overaskelse om de tar mot til seg for å se på elendigheten Veldig enig. Surt å komme for å se på en bil som ikke er som forventet. Selger tjener ingenting på å skjule noe. Kan ny eier få problem på EU-kontroll med tanke på manuell gir og motorbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2007 Vel om det blir lagt merke til såååå, men tror ikke de pleier å sjekke om det står riktig motor i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 Tilbake på topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2007 Igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghstrider Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Når er tid for neste Eu godkjenning??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 Januar så den er nært forestående, men det kan jeg få gjort nå om du er intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghstrider Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 er en del intresert ja.. muligheter pruting ved kjapp avgjørelse?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2007 Du kan jo komme med et bud da men da får du ta den som den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2007 Så var vi igang igjen, ny pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 POPP OPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 De felgene som er på bilde en, er de til salgs??? Beklager OT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 Det kommer an på pris på bilen, hvis jeg nå må lenger ned for å bli kvitt bilen så..... men der er flere som er intr. i de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg