Naitsirk Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 så jo litt kult ut det dær... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Spesielt er vel ordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 de e36 lampene tror jeg blir forbeholdt jallastylerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 de e36 lampene tror jeg blir forbeholdt jallastylerne Ja di lampene til E36 kan jeg være enig i blir jalla:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Hmmm.. Vet ikke om noen fikk tatt bilder av det.. Men den forrige fangeren jeg hadde, "Illusion" hette den vel (fra Eyecandyracing), der fikk jeg med runde tåkelys med angeleyes i.. Kombinert med CCFL ringer oppe tror jeg dette er noe av den tøffeste kombinasjonen jeg har sett... Hadde de på gatebil i fjor men er ikke sikkert noen la merke til det på partycampen på kveldstid ... For å si det enkelt.. Valget hadde vært lett om M3 fangeren hadde runde tåkelys.. Og ang. kommentaren her om hvor mange ugler man kan ha kjørt på.. Du skulle sett det.. Fikk en helhet i fronten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Stemmer det;) Du hadde jo det du!!! Det var faktisk døds tøft.. Tror ikke det er så ille i virkeligheten som det ser ut som. Var hvertfall sinnsykt tøft på teddysen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 ingen som har bilder av dette ? "orginalt" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Men dette er ulovlig uansett vel så bare å glemme!? Kan du ikke bare montere en haug med ringer over hele bilen a? Så hele bilen lyser??? En rekke med ringer i toppen av frontruta. Rekker med ringer i rillene på nyrene... En angel eye ring rundt hver av BMW emblemene på bilen.... En rundt eksosrøret(ene)........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Men dette er ulovlig uansett vel så bare å glemme!? Kan du ikke bare montere en haug med ringer over hele bilen a? Så hele bilen lyser??? En rekke med ringer i toppen av frontruta. Rekker med ringer i rillene på nyrene... En angel eye ring rundt hver av BMW emblemene på bilen.... En rundt eksosrøret(ene)........ Jeg hadde jo ALDRI gått for de teite tåkelysene der da med en halv ring i.. Men de runde jeg hadde på den fangern var ganske fine.. Men er en ganske interessant ting du nevner der.. Du skjønner, de "tåke" lysene jeg brukte i den fangeren, var egentlig kjørelys med angeleyes i.. Derfor, kunne jeg ikke bruke kjørelys i samband med nærlys (dette er jo almenn kjent at nærlys og tåkelys er no-go" MEN, om jeg lot det lyse i ringene så kunne det teknisk sett kalles parklys.. Men det kan jo ikke være parklys så langt nede? Men det er heller ikke noe problem om du kaller de for markeringslys.. Og det er DER det begynner å bli interessant.. For lykta lyser jo fint i en runding.. Og dette kan man jo kjøre med, dag som natt.. Markeringslys er bare for å markere kjøretøyets høyde, bredde og laveste punkt.. Og da er det faktiskt en mulighet for at du kommer unna med det.. Så å kjøre med ringene på, er slettes ikke ulovlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Men dette er ulovlig uansett vel så bare å glemme!? Kan du ikke bare montere en haug med ringer over hele bilen a? Så hele bilen lyser??? En rekke med ringer i toppen av frontruta. Rekker med ringer i rillene på nyrene... En angel eye ring rundt hver av BMW emblemene på bilen.... En rundt eksosrøret(ene)........ Du kan vel bare ta avataren din, og photoshoppe inn så det blir ringer nederst.. Så kan du se selv at det ikke er så gæli... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Men dette er ulovlig uansett vel så bare å glemme!? Kan du ikke bare montere en haug med ringer over hele bilen a? Så hele bilen lyser??? En rekke med ringer i toppen av frontruta. Rekker med ringer i rillene på nyrene... En angel eye ring rundt hver av BMW emblemene på bilen.... En rundt eksosrøret(ene)........ Du kan vel bare ta avataren din, og photoshoppe inn så det blir ringer nederst.. Så kan du se selv at det ikke er så gæli... Nei det blir nok ikke så gæli.. Satte egentlig spørsmål om lovligheten rundt dettte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 De kan vel forsåvidt ikke si noe.. Blir jo en skjønnssak.. Og har ikke sjekka nøye opp rundt reglene for markeringslys.. Men det er nå hvertfall ikke tåkelys.. Og jeg vet jo mange Golf`er som har parklyset i egen lykt foran på fangeren.. Så hvorfor ikke? Jeg hadde nå kalt det markeringslys hadde jeg blitt stoppa.. Snuten kan jo uansett ikke påstå det er tåkelys.. Hadde jo ikke vært tåkelys om jeg hadde sett 1000-metere der.. Tåkelys er jo tåkelys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2007 Tåkelys skal lyse rett ned i bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Men dette er ulovlig uansett vel så bare å glemme!? Kan du ikke bare montere en haug med ringer over hele bilen a? Så hele bilen lyser??? En rekke med ringer i toppen av frontruta. Rekker med ringer i rillene på nyrene... En angel eye ring rundt hver av BMW emblemene på bilen.... En rundt eksosrøret(ene)........ Jeg hadde jo ALDRI gått for de teite tåkelysene der da med en halv ring i.. Men de runde jeg hadde på den fangern var ganske fine.. Men er en ganske interessant ting du nevner der.. Du skjønner, de "tåke" lysene jeg brukte i den fangeren, var egentlig kjørelys med angeleyes i.. Derfor, kunne jeg ikke bruke kjørelys i samband med nærlys (dette er jo almenn kjent at nærlys og tåkelys er no-go" MEN, om jeg lot det lyse i ringene så kunne det teknisk sett kalles parklys.. Men det kan jo ikke være parklys så langt nede? Men det er heller ikke noe problem om du kaller de for markeringslys.. Og det er DER det begynner å bli interessant.. For lykta lyser jo fint i en runding.. Og dette kan man jo kjøre med, dag som natt.. Markeringslys er bare for å markere kjøretøyets høyde, bredde og laveste punkt.. Og da er det faktiskt en mulighet for at du kommer unna med det.. Så å kjøre med ringene på, er slettes ikke ulovlig.. Genialt!! Me want slike tåkelys Sån foresten, en kompis av meg som nettopp har styla og lakkert en mondeo 2l - på bodykitet har han doble tåkelys på hver side. Det er rett og slett kjempebra ut, og kunne tenkt meg og sett hvordan noe lignende hadde blitt på bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå