Gå til innhold

SOLGT


BimmerKing
 Share

Anbefalte innlegg

SOLGT

Jeg ønsker fortrinnsvis å bytte min -93 318i med iS motor i en E30/34. Noen som kan være interressert? Den er ikke veldig pen. Den trenger bl.a ett strøk lakk her og der, men er rimelig rustfri. Den trenger også litt montering av interiør. Den er eu-ok til 11/09. Vinterdekk følger med samt div deler, og ett sett 15" alu. Kan evt selges/byttes med 17" felger med GODE dekk...

Ønsker fortrinnsvis å bytte i E30 eller E34 som sagt...

Prisant 18 000.- uten 17"

f5eqv3wbsr9e6gpzqkgn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er km. stand på bilen?

Kmstanden er ca 271000 på bilen, motoren vet jeg ikke men det kan nok sjekkes :)

Og hva legger du i montering av intr.? Følger det med?

Ting til interiøret er med. Det er ikke stereo med. Den har koppholdere i midtkonsollen. Jeg har satt inn nye brukte seter i den, da de som sto i var ødelagte, og renset dørken GRUNDIG. Det er snakk om detaljer. Deksler og taktrekk...

Bilde av interiøret:

i48baqxn9r23zuhdrk1n.jpg

Noen feil eller mangler?

Det er en foring som er gåen, men den er bestillt og vil bli byttet i nærmeste fremtid. Den fusker også endel, men dette driver jeg også å sjekker opp. Vindusheisen på førersiden er ødelagt, men den sender jeg med en fungerende. Det er litt å gjøre her, men den er rimelig rustfri så den har potensiale.... Kjøpte bilen som rullende prosjekt, og selger for ca selvkost, da jeg har lyst på en god gammel E30 eller E28/E34 istedenfor :D Gjør ikke noe om de har feil eller mangler, men det MÅ være en kjørbar bil og eu-ok, så jeg slipper å stresse med det med det første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...