Mr.Plow Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Hei! Kupevifta på E36'en min går bare på hastighet 4 og virker ikke på 1,2, og 3. Noen som vet om det er varmeapperat reguleringsbryteren som må byttes, eller kan det være noe annet? Noen som har en slik bryter til salgs?
KAHenriksen Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 tipper det er motstanden som er gåen. har samme problemet i min bil nå. er det noen som kunne vært snille å fortalt litt om hvordan den byttes?
The StigMeister Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Er motstanden ja! Her er min tråd http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=66279&highlight=
KAHenriksen Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 hjertlig! da skal jeg bare finne en boks arbeidslyst og gå i gang.
The hardcore Stril Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Hei er nokk garantert motstanden på vifta som er gåen.. hadde samme problemet på min..eg tok ut motstanden og da var det dårlig ikke kontakt når eg målte på viklingene, så eg loddet litt og monterte og nå funker den fint..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå