Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bli litt kjøring med tanke på at meningen er og komme litt ut fra eget distrikt og møte andre. Starter tidlig om morgenen så har vi tiden på kvelden på sosialt. Holder sikkert med og kjøre i 09 tia på morran så er vi fremme på eftan, samt det blir jo sosialt på båtturen og disse korte etappene mellom stedene på lørdag. Hvis det er minst kjøring og mest sosialt det dreier seg om er det jo bare og fortsette med møtene i drammen. Og skulle dette i værste fall sjære seg helt er det jo bare og gjøre om på planene og ta en annen vei hjem. Jeg går for denne turen og de som vil bli med er hjertelig velkommen....

• Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Må bli litt kjøring med tanke på at meningen er og komme litt ut fra eget distrikt og møte andre. Starter tidlig om morgenen så har vi tiden på kvelden på sosialt. Holder sikkert med og kjøre i 09 tia på morran så er vi fremme på eftan, samt det blir jo sosialt på båtturen og disse korte etappene mellom stedene på lørdag. Hvis det er minst kjøring og mest sosialt det dreier seg om er det jo bare og fortsette med møtene i drammen. Og skulle dette i værste fall sjære seg helt er det jo bare og gjøre om på planene og ta en annen vei hjem. Jeg går for denne turen og de som vil bli med er hjertelig velkommen....

Enig i at det er fint å komme seg ut av distriktene og ruten var fin den så ikke misforstå meg på det. Som jeg skrev var det en personlig mening ut fra bl.a mine egne begrensinger jeg syntes det kunne bli litt vel tøft. Sa også at jeg skulle vurdere dette nærmer og at jeg kansje hang på deler av turen. Om det blir flere Drammens treff er ikke umulig men virker som noen har blitt litt trøtt på dette da. Ellers så har bl.a under avd av bmwccn også kjøre treff som ikke er fult så lange.

Fint opplegg dette Conan å håper mange deltar :-).

Skrevet

Syns også det er langt - selv om man kjører BMW så er det "nok" å kjøre 6-7 timer på svingete veier. Det pleier ikke være så mye futt igjen etterpå.

Men all ære til de som tar på seg dette! Syns det er kjempeflott at det er initativ til slike ting. I tillegg må dere huske på at tyskerne har ferie på den tiden. Tyske bobiler på vestlandsveier er deilig.. ;)

Selv må jeg desverre melde avbud allerede nå (dersom det blir i august).

Skrevet

har ikke lest igjennom alle sidene. bare den første. men hva med og ta ringen som destinasjon. og lagt dette på en uke isteden for en helg?

Skrevet

Dette var ikke lett nei, men har jo bedt om flere aktuelle reiseruter på de fleste sidene og dette er en tur for opplevelsen osv. Kan nok aldri finne en dato som passer alle nei. men kan de som blir med legge seg inn her med tekst at de vil dette da

Skrevet
har ikke lest igjennom alle sidene. bare den første. men hva med og ta ringen som destinasjon. og lagt dette på en uke isteden for en helg?

Ringen er vel i tyskland det og det er beskrevet i dette temaet. Dette er en tur for alle, og ikke for de som har råd til en sånn tur. Dette er ment for og være billig og muligheter og møte andre brukere som bor litt unna oss på østlandet- sørlandet. Utlandsturer kan det startes en egen tråd for, ikke her på denne tråden

Skrevet

Enig i at det er fint å komme seg ut av distriktene og ruten var fin den så ikke misforstå meg på det. Som jeg skrev var det en personlig mening ut fra bl.a mine egne begrensinger jeg syntes det kunne bli litt vel tøft. Sa også at jeg skulle vurdere dette nærmer og at jeg kansje hang på deler av turen. Om det blir flere Drammens treff er ikke umulig men virker som noen har blitt litt trøtt på dette da. Ellers så har bl.a under avd av bmwccn også kjøre treff som ikke er fult så lange.

Fint opplegg dette Conan å håper mange deltar :-).

Hvis noen av dagsturene blir lange så er det bare og bruke tia, inngenting som tilsier at vi ikke kan ha det sosialt på veien. med endel stopp osv. Bespisning og slappe litt av på ruta. Alt er relativt her, Så om vi kommer seinere frem? da er det o bare og ta kvelden når vi er fremme for vi har jo hatt en fin dag og hatt det sosialt tross alt, hvis du skønner hva jeg mener. De som bare vil henge med deler av turen er jo oxo hjertelige velkomne på dette her da. Og skulle dette bli helt feil er det jo bare og omorganisere under veis..

Skrevet

Litt naivt å tro at det ikke kommer til å bli grisekjøring. Blir ikke lange biten etter fartsgrensene før folk begynner å bli utålmodige og da har du det gående ;) Vet selv på lokale treff der det kun er 1-2 timers kjøring hva som skjer og det er med godt voksne folk. Når du kjører i kolonne på ukjente plasser må du nesten hive deg på bølgen for i det hele tatt klare å følge med så du ikke kjører deg bort. Blir fort vanskelig å la resten kjøre. Noe som igjen kan resultere i skumle situasjoner.

Skrevet

Jeg tenkte meg en lederbil forrest som ikke skal forbikjøres, og passe på tempo osv samt en bakerst som evnt passer på at ingen får stopp el blir hengende etter.

Skrevet
Jeg tenkte meg en lederbil forrest som ikke skal forbikjøres, og passe på tempo osv samt en bakerst som evnt passer på at ingen får stopp el blir hengende etter.

høres lurt ut. evt walkietalkie samband mellom disse også da slik at en kan stoppe kolonnen relativt fort.. :):wink:

Skrevet

For å si det på en annen måte da: Hvem gidder kjøre tre dagsetapper à 6 timer i 80 km/t? Selv jeg som kjører ganske moderat til tider hadde ikke orka det.

Skrevet
Så da blir det ikke noe bane-opplegg på gol /fagernes alikevel da? :?

Syns dette tok en feil vending...

Ja bare akseptere det da :-) Det går jo an å lage en egen tråd for dette også.

Om vi tenker utgangspunktet for Conan, er det jo som Conan er inne på "Bimmersball" som i gumball som insperasjonen er hentet ifra men i light versjon. Mye kjøring, lange distanser og mye artig på kvelden. :-)

Men lag en ny tråd du bmwj som du kan kalle f,eks store bimmers.no treffet 2008 eller noe. Tror faktisk det alternative har sin plass her på bimmers også.

Men må si stor respekt for genial idee til Conan for de det måtte passe for. Mulig jeg slenger med det på dette om ikke hele så kansje deler av turen. :-) Tøffe er de som gjennomfører dette iallfall. ;-)

Skrevet

At en slik tur hadde vært gøy er det ingen tvil om. Men er flere som studenter som meg. så jeg er avhenging av at bensin og sånt blir delt. at jeg kan sitte på noen f.eks..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...