Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Syns ikke det høres like fristende ut som en tur til Fagernes asså.

1. Det er lengre til Ålesund, det vil si mindre tid til å finne på noe samlet, noe vi absolutt bør gjøre når vi endelig er "united"!

2. Det er 4 ferger fra Bergen til Ålesund...

3. Ålesund?(No offence) :wink:

Ikke meningen å være negativ asså, men det er bare ikke like "beleilig" for noen tror jeg (for de fra Trondheim o.l er det jo det, men...)

Info om tur - Oslo-Gol-Bergen-Ålesund-Oslo:

http://geoweb.no/veibok/index.jsp?FROML ... ge%2529%2C

Info om tur - Oslo-Fagernes-Oslo:

Info om tur - Bergen-Ålesund-Bergen:

Info om tur - Bergen-Fagernes-Bergen:

Info om tur - Trondheim-Ålesund-Trondheim

Info om tur - Trondheim-Fagernes-Trondheim:

Enig i at den turen virket noe drøy anng kjøretid ja, kom med bedre forslag noen andre da. Som er til litt opp i landet og med ikke for heftige kjøretider. Men hvis det ikke blir mange innvendinger på og ta dette i august (21-24) så snekrer vi den datoen da eller?!?

• Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Var bra det kartet der bmwj :-) men ser du har tatt korteste vei. La inn Via Gol og Sel jeg. Tenkte kunne møttes litt på veien og kjøre siste bitten sammen med flere. (De fra Bergen med de fra Oslo, Oppland med de fra Trondheim.

Datoer vil alltids kræsje med noe for noen.

Helgen etter 21-24aug er det vel bmwccn våler tipper jeg. Håper det ikke blir for tett for enkelte-

Skrevet

Ja, datoen kan ikke passe for alle uansett. Lurer foresten litt på hvordan det blir med eventuell banekjøring? Dette hadde jo vært en stoooor bonus, og på alle måter må det jo trekke mer folk :) Merker hvertfall at det er tre ganger så fristende å reise på tur når banekjøring er inne i bildet :D

Skrevet

Ja, Naf sitt var ok det, fikk også estimert pris på turen der.

Ja, det hadde vært kult å treffes, for så å kjøre en hel haug samlet resten av veien!

Ang banekjøring så er det vel ikke mange baner å velge i her i landet, men på Gol er det jo go-kart bane, vi kan jo høre med de om det er muligheter for å få kjøre på den(autoslalom o.l) :D

Gol ligger jo ikke mer enn 5 mil fra Fagernes heller.

Datoen er goodi :wink:

Skrevet

Dere må komme nedom Åndalsnes å hente meg da, og få med trollstigen, det burde være et must :)

Vi ligger jo ca midt i norge (alt er relativt)

og har en glimrende campingplass som har vært kåret til en av norges fineste, perfekt for kvelding og samling av folk fra sunnmøre, molde, nordmøre og de som kommer østfra.

Skrevet

Ja, det hadde vært kult å treffes, for så å kjøre en hel haug samlet resten av veien!

Ang banekjøring så er det vel ikke mange baner å velge i her i landet, men på Gol er det jo go-kart bane, vi kan jo høre med de om det er muligheter for å få kjøre på den(autoslalom o.l) :D

Men hva sier de fra Trondheim kanten om dette?

Ser vi har mange muligheter her bmwj når du nevner go-kart banen på Gol. Litt spent på det forslaget om flystrippa på fagernes også.

Men får å gjøre det enda mere komplisert: hva med 20-22juni uke 24?

Ja ja, Conan har siste ordet til å ta stilling til hva det blir til etc.. da han er sjefen på denne tråden.

Vi bør kansje oppsumere litt hva alternativer vi sitter med:

Hvem kanter av landet som er intressert, aktuelle datoer, kjøreruter, eventuelt et felles treff sted. Mulig vi kan kjøre avstemning på dette også? (går det her på bimmers.no?).

Noen som gidder tråle innleggene på tråden her så langt med oppsummere nevnt over? Vil tro sikkert Conan sikkert blir fornøyd om han deretter kan legge oppsumering til avstemning.

Som dere ser mange spm men sånn er det med planlegging og det å ha ideer. Håper de som er intressert i slik tur ikke sitter tilbakelent men deltar i denne tråden også. :-)

Skrevet

Men hva sier de fra Trondheim kanten om dette?

Ser vi har mange muligheter her bmwj når du nevner go-kart banen på Gol. Litt spent på det forslaget om flystrippa på fagernes også.

Men får å gjøre det enda mere komplisert: hva med 20-22juni uke 24?

Ja ja, Conan har siste ordet til å ta stilling til hva det blir til etc.. da han er sjefen på denne tråden.

Vi bør kansje oppsumere litt hva alternativer vi sitter med:

Hvem kanter av landet som er intressert, aktuelle datoer, kjøreruter, eventuelt et felles treff sted. Mulig vi kan kjøre avstemning på dette også? (går det her på bimmers.no?).

Noen som gidder tråle innleggene på tråden her så langt med oppsummere nevnt over? Vil tro sikkert Conan sikkert blir fornøyd om han deretter kan legge oppsumering til avstemning.

Som dere ser mange spm men sånn er det med planlegging og det å ha ideer. Håper de som er intressert i slik tur ikke sitter tilbakelent men deltar i denne tråden også. :-)

Yeahh, im the boss. The bigg boss here... Hehe.

Uff, hørtes så autoritært ut det.. Trenger ikke være opp til meg helt da, selv om jeg luftet en ide her 8) Som sagt er jeg veldig usikker på hvor denne turen skal gå nå :? men må ikke bli så inni helvetes lange etapper bare. Da det sosiale er en viktig del av denne turen.

Nye datoen din i juni syntes det blir litt tidlig på året med tanke på tempen kanskje.. Går litt mere for 21-24 aug jeg, da er det varm og godt (burde være i alle fall) Hvis noen sitter med konkrete ideer er det bare å slå igjenom med disse, kommet mange bra allerede. Oppsumering av tanken min bak dette:

1 Dra en god tur oppover/vest for og få mere conections med andre brukere her inne Les, sosialt.

2 La dette gå over en helg (start fredag og hjem søndag) og i norge for at det ikke trenger bli så dyrt, så flere får mulighet til og bli med.

3 Skjer på sommeren, da det er varmt i været og naturen er flott, gjerne med evnt bading på turen ( elver-sjøen osv)

4 Holde kostnader nede med evnt camping (hytter og telt, alt etter som)

5 Gjerne legge til aktiviteter (bane-slalom ol)

6 Grilling på kvelden med sosialt, kanskje noen kan spille gitar?? Ta den i så fall med.

La dette bli en opplevelse og et minne for livet..... Ser det jaggu meg for meg jeg nå... Bilene som glinser under stjernene, bålet som brenner med god mat og drikke vedsiden. gitar spilling med sang og KONGE humør på alle........ Hva sier dere folkens??????

Skrevet
Dæven... Slipper vi Våler i år også :D ... Kult :D

Hmm, hva tenkte du nå Muska? Våler er uansett første prioritert for min del men.

Kjempe Conan, da er idologien og tanken på plass bak en slik tur Conan. Dette er mange som glemmer, men er faktisk grunn pilaren mener jeg for at ting skal lykkes.

:-) Slike tanker tror jeg gir masse piff.

Ikke sikkert det er varmer i aug enn juni men ingen metrolog da. Vel forsatt ingen som gidder dra en oppsumering da?

Skrevet
Jeg sier nåde til den som ødelegger lakk-skinnet med å ikke bone bilen!! :D

Høres kjempebra ut :P

Fint det men litt gira på dette :D , noen forslag og andre meninger i tillegg? :roll:

Skrevet
Dæven... Slipper vi Våler i år også :D ... Kult :D

Hmm, hva tenkte du nå Muska? Våler er uansett første prioritert for min del men.

Kjempe Conan, da er idologien og tanken på plass bak en slik tur Conan. Dette er mange som glemmer, men er faktisk grunn pilaren mener jeg for at ting skal lykkes.

:-) Slike tanker tror jeg gir masse piff.

Ikke sikkert det er varmer i aug enn juni men ingen metrolog da. Vel forsatt ingen som gidder dra en oppsumering da?

Er i allefall varmere i vannet da :) Før det kan oppsummeres må vi finne en kjørerute, og hvor vi skal ende opp hen. Kan vel nå si at det blir i august, uke 34. Reiser på fredagen den 21 og er hjemme igjen søndag den 24. Lønner seg og ordne seg fri fra jobben den 21 da vi sikkert starter tidlig på formidagen. Sånn, nå har jeg bestemt en ting her 8)

Så foreløpig kan de som vil bli med på dette krysse av på kalenderen sin denne datoen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...