Gå til innhold

M30 turbomotor.


Runar-CSi
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har en formening om hva noe slikt kan være verdt?

M30b35 borret til 94mm, altså 3.6l.

Nye smidde Mahle stempler med tilhørende ringer osv.

Nye veiv-rådelager.

Alt av nye simeringer og pakninger på hele motoren.

MLS topppakning.

ARP toppbolter.

Alt nytt i register.

Ny oljepumpe.

Nytt K&N luftfilter

Ny Mocal oljekjøler.

6 stk. nye 550cc dyser

Nye slanger til oljekjøler og turbo som er stålomspunnede.

Ny Garrett GT 40 trubo.

HKS Wastegate.

Innsug bygd om med gass spjeld på andre siden.

Hjemmelaget grenrør.

3" Trykkrør i rustfritt som er tigget med bakgass for å få perfekte sveiser på baksiden og nye siliconslanger.

Ny 600x450x75 Intercooler.

4" rør mellom luftfilter og turbo også i rustfritt.

3.5" downpipe.

Ny overhalt orginal Alpina B7s topp med større ventiler og andre forbrenningskammer og selfølgelig Alpina turbo kam.

Haltech E6k innsprøytning med 3bar map sensor og MSD DIS-4-Plus tenning med 3 sep. coiler og Taylor pluggledninger.

Ny sinterlamell.

E34 M5 3.6 svinghjul

Oilcatchtank med åndingsfilter.

Alt av koblinger, slanger og skruer osv er nytt.

Nye autometer oljetrykk, bensintrykk og A/F målere.

Trubosmart Veeport dumpventil i sleeper serien.

Alt skal være komplett, ikke startet, skal være bare å justere inn og spinne...:)

Hele motoren sandblåst og lakkert, blokka er svart, løse deksler samt bunnpanne er sølv og toppdeksel, innsug og trykkrør er grått.

19092007053.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...