Runar-CSi Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Noen som har en formening om hva noe slikt kan være verdt? M30b35 borret til 94mm, altså 3.6l. Nye smidde Mahle stempler med tilhørende ringer osv. Nye veiv-rådelager. Alt av nye simeringer og pakninger på hele motoren. MLS topppakning. ARP toppbolter. Alt nytt i register. Ny oljepumpe. Nytt K&N luftfilter Ny Mocal oljekjøler. 6 stk. nye 550cc dyser Nye slanger til oljekjøler og turbo som er stålomspunnede. Ny Garrett GT 40 trubo. HKS Wastegate. Innsug bygd om med gass spjeld på andre siden. Hjemmelaget grenrør. 3" Trykkrør i rustfritt som er tigget med bakgass for å få perfekte sveiser på baksiden og nye siliconslanger. Ny 600x450x75 Intercooler. 4" rør mellom luftfilter og turbo også i rustfritt. 3.5" downpipe. Ny overhalt orginal Alpina B7s topp med større ventiler og andre forbrenningskammer og selfølgelig Alpina turbo kam. Haltech E6k innsprøytning med 3bar map sensor og MSD DIS-4-Plus tenning med 3 sep. coiler og Taylor pluggledninger. Ny sinterlamell. E34 M5 3.6 svinghjul Oilcatchtank med åndingsfilter. Alt av koblinger, slanger og skruer osv er nytt. Nye autometer oljetrykk, bensintrykk og A/F målere. Trubosmart Veeport dumpventil i sleeper serien. Alt skal være komplett, ikke startet, skal være bare å justere inn og spinne... Hele motoren sandblåst og lakkert, blokka er svart, løse deksler samt bunnpanne er sølv og toppdeksel, innsug og trykkrør er grått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå