///Mysild Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 lurer på om noen vet hvor man kan få tak i den justerbare leppa som står på gten, tenker ikke på gs og slikt, men noe fra usa eller lignende... sånn at jeg slipper å ut med 5000 liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Skal du ha den orgtinale justerbare så koster det rundt den prisen, det kommer du desverre ikke unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 fant nemlig en på google skjønner du, men finner den ikke igjen... det vare bare plastikk og to skinner som skulle festes på innerfangere.... men men... får lete litt videre da takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Skulle kjøpt den som lå til salgs her inne for litt siden. Gikk vel relativt billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 forbanna! nytter ikke å komme med det nå! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 du må jo si ifra om sånt, du skal jo liksom være informanten min hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 ebay da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Sånn går det når man ikke tenker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 får lete litt på ebay... men det ser foreløpig dårlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 wow det var faktisk 3 poster innen samme minutet det, ganske nytteløst men alikevell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Fant ikke på e-bay, bare et snowboard det stod M3 GT og noe annet påhehe Og litt annet smådill... Må kjøpe det svarte taktrekket jeg gav deg info om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 heheh... ja, litt spez hmmm... venter litt med det innvendige tror jeg... tar det neste vinter, nå er det det utvendige tenkte egentlig bare å ha den leppa som en beskytter for splitterne jeg... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Nå er ikke jeg Ebay ekspert men... er dette noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 stemmer det....... du er ikke no expert hehe... dette er liksom en "kopi" av den leppa og splitterne, men den leppa som jeg tenker på kan justeres inn og ut, slik at den ikke stikker ut hele tia, men det kan stilles på liksom men godt forsøk sånn som dette mener jeg http://autopower.se/galleriet/bloggbild ... 9_s640.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Dyr beskytter for noe så billig hehe Er nok ikke den leppa der nei. Er en som er mye "dypere", altså går lengre inn under bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå