Tsbusa Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Jeg har drevi å regnet litt på dette, men har hver gang fått forskjellige tall....? Så, om noen av dere kan dette bedre, hva blir engangsavgiften+skillt osv på en 8-89mod E30 325i 170hk som koster, la oss si 2000 euro i tyskland? Ikke ta med frakt osv, da dette ikke er nødvendig. På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Jeg har drevi å regnet litt på dette, men har hver gang fått forskjellige tall....?Så, om noen av dere kan dette bedre, hva blir engangsavgiften+skillt osv på en 8-89mod E30 325i 170hk som koster, la oss si 2000 euro i tyskland? Ikke ta med frakt osv, da dette ikke er nødvendig. På forhånd takk. 41 114,00 Kroner blir engangsavgiften. Mva regner du ut av kjøpesum pluss at du må betale mva for stipulert fraktkostnader pålydende 2.500,- I tilfelle kjøpesum er 2.000 euro vil mva bli ca.4.675,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 Takk. Da blir hele prisen for bilen ferdig reg osv i Norge på ca 57 000,- da...? (allt inkl). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Takk. Da blir hele prisen for bilen ferdig reg osv i Norge på ca 57 000,- da...? (allt inkl). Nja, da er jeg litt usikker på hvilken eurokurs du regner med. Jeg kommer fram til ca. kr.62.000,- Totalt. Når det gjelder import runder jeg alltid opp til nærmeste tusenlapp Og så kommer i tillegg: ece-papir fra Tüv/Dekra, vising av bilen hos biltilsynet, sideblinklys og skilter. Ca.1.500 - 2.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 Ok. Takk for svar! Men for denne prisen, finner man mye "fint" i Norge også Er bare at jeg "lett" kan hente bil fra Tyskland pga tyske kolleger og kontakter i tyskland... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Ok. Takk for svar! Men for denne prisen, finner man mye "fint" i Norge også Er bare at jeg "lett" kan hente bil fra Tyskland pga tyske kolleger og kontakter i tyskland... Ja, men for å si det sånn. Det er IKKE lett å finne eksemplarer som er verdt over 60.000,- i Tyskland heller. De finnes, men sjangsen for å ende opp med en alt for dyr sliten E30 er absolutt til stede... Tror iallefall at de som er priset til 2.000,- ikke er de beste.. For 2 år siden kunne man få en bra en for den summen, i dag må man ha ekstrem flaks for å greie det. Men: Alt er mulig, det vet jeg litt om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå