Jesse Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 det er en utrolig rar lyd i servopumpen min finner ingen som har fra 540 brukte da den koster så mye ny tenkte jeg og se litt etter brukte først passer det f.eks fra 530? eventuelt 520-525? gjelder en e34 - med servotronic? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Søk på gs og sjekk om det er samme delenummer på 540 og 525 for eksempel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 530 - 540 var like ikke 525 og mindre :/ noen som har en og selge billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 kanskje dumt spm, men du har servoolje ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 jepp, det har jeg, hehe. har hatt mye problemer med den så har byttet slangene p.g.a div lekasjer men nå er den tett vartfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå