Martin-D Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Steike, den var rå Hadde vært noe å gå fra 316 til M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Steike, den var rå Hadde vært noe å gå fra 316 til M5 Ja,du har muligheten til det nå,løp å kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Er det noe nevneverdig på denne bilen? tenker da på feil,mangler osv. følger manglende interiør med? tenker da på omregistrering til 5seter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Jeg kjenner ikke til noen spesielle feil eller mangler på bilen,noe små plukk er det nok,begynner å bli en aldrende bil,må nevne at jeg formidler salg,og er ikke eier av bilen,orginale bakseter følger med ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Søren klype.. hadde jeg sett den litt før.. Morsom vinterbil det der vil jeg tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 hvor står bilen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 hvor står bilen?? Den står i Oppdal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Søren klype.. hadde jeg sett den litt før.. Morsom vinterbil det der vil jeg tro.. Den er vell like morsom sommer som vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Her er annonsen på finn.no. Har vært til salgs en stund denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Her er annonsen på finn.no. Har vært til salgs en stund denne! Bilen ble innsatt hos Hell bil for salg,men står ikke der lengre,så se bort fra den annonsen,er det noe dere lurer på kontakt meg på tlf.93205041. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Inbytte mulig? Kan det dokumenteres at den kun har hatt 1eier i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Inbytte mulig? Kan det dokumenteres at den kun har hatt 1eier i norge? Hva har du i bytte da? Har jeg skrevet at den har hatt en eier i Norge?,etter mine opplysninger så har den hatt 2 eiere, første eier har hatt den i 2 mnd,dagens eier har alltså hatt bilen siden 14.09.98,og bilen ble første gang reg.i Norge 14.07.98. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Okey! Bilen er en 2001 E46 Touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Hei, lurer på hvor mange hvor tung henger denne har låv til og dra? med driftsbrems? står i vognkortet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg