Dirty Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Yes brekket mitt henger så sykt på prosjekt bilen! strammer jeg fårmye henger den heletiden slakker jeg litt tar den ikke i det heletatt! noen smart måte å smøre opp dette på ? har hatt det av flere ganger å strammet og slakket! blir aldri bra! skulle hatt den på Eu! er bare brekk og lys igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 trommel eller skive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Henger meg på her. Har en e36 93mod. med samme problem, og det er trommel, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 på skive kan det lønne seg å ta av skiven og smøre opp de mekanismene som er der... ps, ikke få noe der klossene er, men det vet du jo... vet ikke hvordan det er på trommel... jeg bytta klossene og de mekanismene på min jeg, og da funka den helt topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2007 er ikke trommel! nei ! har smørt opp div! men vel kanskje bare kjøpte alt nytt! :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 koster jo ikke SSÅÅÅ mye da... klossene og monteringkittet koster vel 300... kan jo begynne der først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2007 koster jo ikke SSÅÅÅ mye da... klossene og monteringkittet koster vel 300... kan jo begynne der først Henne har du disse prisene fra? med klosser og monteringskitt + nue wiere kom jeg på nesten 2 tusen på gs bildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 per hagen bilrekvisita hehe... har en del rabatter der, men nå er det jo ikke orginalt da! wireene tror jeg koster en 400 500 hundre... kan sikker høre på en pris for deg! hvis du gir meg et reg nr, så kan jeg høre med de i helga kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Mekonomen selger billige bremseskiver og klosser. burde ikke komme på mer enn 300-400 tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå