Thomaz Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Hvordan vil 10x17 og 8,5x17 med 5 serie innpress passe på e36? Har VELDIG valsa hjulbuer.. Vil 17" bygge godt ut i hjulbuene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 ja de vill bygge me ut.. uten vasling om med senking vil det subbe veldig vertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Hvordan vil 10x17 og 8,5x17 med 5 serie innpress passe på e36?Har VELDIG valsa hjulbuer.. Vil 17" bygge godt ut i hjulbuene? Bruker du sprengstoff til valsingen så får du muligens plass. 17" eller 19" spiller i grunn ikke så mye om du går for rett dekk.dim. Det er innpresset som føkker opp planene dine her. Blir nok umulig og valse seg frem til den "breddingen" du kommer til og trenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Njaaaa. Vetu 03 kjører på 19x11" med Et7 bak.. Så vidt jeg vet er det mindre innpress enn E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Det går fint med med nok valsing, smale nok dekk, og stivt understell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2007 Er 215/40 foran og 235/40 bak.. Bra strekk med andre ord.. Om jeg ikke tar helt feil så tror jeg forrige eier kjørte med 18" med 5 serie inpress når jeg tenker meg om.. Hjulbuene er rimelig bra valsa ja.. Derfor jeg må ha noe som bygger bra ut.. Noen som har erfaring med dette..? Blir Konigsport understell så skal bli greit stivt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Ja, det burde gå i massehvis... JEg kjører jo med 265/30-19 på innpress et 7 og 235/30-19 forann. Så tror ikke du får problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Ja, det burde gå i massehvis...JEg kjører jo med 265/30-19 på innpress et 7 og 235/30-19 forann. Så tror ikke du får problemer. Har du bilder av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2007 Ja, det burde gå i massehvis...JEg kjører jo med 265/30-19 på innpress et 7 og 235/30-19 forann. Så tror ikke du får problemer. Med bare valsing? Jeg har stor tro på at det går jeg og.. Åsså blir det jo fetere kant med 5 serie innpress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Ja, jeg har bilder av dette!!! Ja, er bare valset.... Er vel valset omtrent max. Bilde mitt til venstre her er av fram dekke og skjermene hvis du ser;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Ja, det burde gå i massehvis...JEg kjører jo med 265/30-19 på innpress et 7 og 235/30-19 forann. Så tror ikke du får problemer. Med bare valsing? Jeg har stor tro på at det går jeg og.. Åsså blir det jo fetere kant med 5 serie innpress Det spørs jo helt da.. Noen fabrikanter sveiser bare mer gods på kontaktflaten, uten at kanten blir noe større.. Og glem å få det godkjent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Kan nesten garantere deg at det gaar fint foran iallefall. Jeg har e36 med 5serie innpress og 8x18 felg, 40mm senk og 225/35 dekk og det gaar akkurat med fullt rattutslag uten subbing. Har heller ikke valset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2007 Oki.. Da blir det antaglevis nye felger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Altså... Er det felger som bygger max ut på en E-34 det er snakk om dette her, så ser jeg for meg at du får seriøse problemer det oppsettet på en E-36. Men for guds skyld. Bevis for meg at jeg har feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå