bmw745 Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Hei! Noen som vet hvor og på vilken side motstand til kupe vifta sitter på en E34? Det er arcondition på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 På førersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw745 Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2007 På førersiden. oki, trodde det jeg også, men skudde av det meste der i går å lyste å sto i,men fant den ikke. Sitter den nærmest torpedoveggen eller kupeen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 min var på passasjersiden omtrent samme plass som på førersiden. prøv der du... hvis det er en brun motstand har jeg en tilovers hvis du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw745 Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2007 min var på passasjersiden omtrent samme plass som på førersiden. prøv der du... hvis det er en brun motstand har jeg en tilovers hvis du trenger Sjekka høyre siden også. finner ikke noe jeg. den jeg har fått fra bmw sjappa er blå. Fant en kontakt som stoppet viften helt da,men den ligner jo ikke i det hele tatt på noen motstand, var en sort boks helt bak mot torpedoveggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
casper Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Hjelper denne? http://www.bmwe34.net/e34main/Maintenan ... /Sword.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå