RobertN Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Har to diskanter til hjemme stereo liggende som ikke har vært brukt. ligger nye i eske dette er av merke MGR DT-3 ny pris 150kr stykke Selges sammen for 200kr + frakt. Har også en gammel pc som jeg selger, dette er en Intel Pentium 4 Processor 1.9 ghz med et sapphire radeon 256mb skjermkort og Asus Hovedkort 512mb ram og 80gb hardisk. Er ikke spesielt bra lengre men den funker på et halvt år gamle spill ca. Bud på denne! Selger også en 1 år gammel Nintendo Wii med Zelda og Wii Sports bud starter på 1200kr Bilder kan sendes på mms Edit: Har også liggende Ratt og pedaler til PC av typen Logitech Wingman Formula Force GP som selges til høystbydene over 350kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2007 bare og komme med bud, dette er billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 kan gi deg 800kr for wii'n idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2007 Går neppe for under 1200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Byr 1200 for Wii`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2007 Ja 1200 + frakt så er den din. Vil ha frakta på forskudd da, så er jeg sikker på at du hentern. Er vel 150kr frakt eller no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Alt er med som org emb o.s.v? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2007 Skal ta og se hva jeg finner jeg, vet jeg har det et sted men er ikke så lenge siden jeg flytta så jeg må leite litt sier fra her når jeg har finni alt som hører med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Ok. Eg tek den eg om du har alt. Du er ikkje int i ein subkasse i innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2007 subkasse har jeg allerede, så nei takk, trenger dessuten penger te jule handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Heilt iorden det. Har du funnet alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2007 Klarer desverre ikke og oppdrive esken eller manualen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 gir deg 1500 inkl frakt (1200+150kr frakt+litt ekstra til julehandelen din) driter i eska og manualen send meg en PM om dette er ok, så kan vi avtale betaling og slikt.. du ville vel ha noe på forskudd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Intr i PSP + penger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Den skal vere solgt til meg sidan eg har ein avtale med han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå