Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skikkelige donaldhjul det der, syntes også venstre bakhjul står litt lengre ut enn høre men det kan bare være bildene som lyver..

Og for en pris..

Skrevet

vist dere ikke vet, så er det der en ME edition.. bilen er jævli rå, men ikke med m3 speil, badboylook, å de gigantiske pottene.. ME edition er laget i noen få eksemplarer, jeg har godt kunne kjøpt denne.. men da har jeg skulla hatt den på verkstede til jeg har fått av alt fjaset:P

Skrevet
vist dere ikke vet, så er det der en ME edition.. bilen er jævli rå, men ikke med m3 speil, badboylook, å de gigantiske pottene.. ME edition er laget i noen få eksemplarer, jeg har godt kunne kjøpt denne.. men da har jeg skulla hatt den på verkstede til jeg har fått av alt fjaset:P

syke syke gutten....skal sende deg en bmw katalog så vi kan få de stygge tankene ut av hodet ditt!!! :lol:

Skrevet

tror ikke det hjelper med en bmw katalog tror nesten det må til med en tur på bmw fabrikken for å kurrere gahn gitt. hadde ikke kjøpt den bilen og jeg fikk den kasta etter meg en gang ass

Skrevet

Jeg kunne faktisk tenkt meg en supra..

Men kjører dritten av oss? Er MANGE fler som kjører dritten av oss... Amcar'n te bruttern kjører dritten av meg, men hannes 350 topptrimma hester i n 350cid motor..

Men det kommer jo helt an på hvordan de gjør det da..

Skrevet
Jeg kunne faktisk tenkt meg en supra..

Men kjører dritten av oss? Er MANGE fler som kjører dritten av oss... Amcar'n te bruttern kjører dritten av meg, men hannes 350 topptrimma hester i n 350cid motor..

Men det kommer jo helt an på hvordan de gjør det da..

hehe kjører kun fra oss i en rett linje :wink:

America: Home of Ford, McDonalds and Friendly fire!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...