jml///mpower Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 slenger inn noe bilder av min "nye" e30 cab... kom gjerne med synspunkter/ideer om hva jeg kan gjøre med den... skal piffe den opp litt i vinter, men liker den ganske godt slik som den er, sånn rent utseende messig altså PS: har noen ett pent og helt cab interiør til salgs, send pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Hehe! Ja, den var godt kamuflert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Pen bil med riktig styling. Fete felger. Sleng opp flere bilder Er en 320 dette vel? minns jeg så den til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_4_LIFE Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 fin bil du har kjøpt deg E30 cab er konge! Kanskje lakket spoileren samme farge som bilen, hvite blinkers, carbon emblem å noen blanke å penere enderør..? Små ting som gjør susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Kost på deg nye skilt så gjør det også mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Fin e30 cab der ja Hvilke felger er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Skikkelig pen Cab, riktig styling, baklykter, høyde & felger . Men noen litt større runde blanke eksosstusser og chormnyrer hadde gjort seg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jml///mpower Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2007 Fin e30 cab der ja Hvilke felger er det Keskin kt4 tror jeg de heter;) 9*16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jml///mpower Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2007 takker & bukker er selv også, ganske fornøyd me bilens utseende... m-tech styling er noe av det peneste jeg ser på e30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 takker & bukker er selv også, ganske fornøyd me bilens utseende... m-tech styling er noe av det peneste jeg ser på e30! M-tech er deilig Jeg hadde aldri gidda å lakkert baklukespoilern som noen forslår, kul som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå